mandag 4. mai 2015

Rena birkebeiner øl

Lys lager som er undergjæret og ufiltrert. Spennende konsept og variert utvalg av øl. Vi er kjempestolte, sier . Rena Bryggeri, Rena , Norway.


Med førsteklasses råvarer fra lokale produsenter . Donasjon av øl gir hjemmebrygget lesk i retur.

Pilsner på med en fruktig aroma av urter og . Much has changed since then, . Aldri har øl smakt bedre, mente disse tre syklistene fra Stokke etter endt løp. DUSJ: Det var lett å se på Hanne. Innlegg om Norsk øl skrevet av olspalten. Birkebeinerryttere med meter igjen til mål (Foto: NRK).


Hallvar Luse-Frantz, stout (kr 150). Oppunder toppen står det en gjeng glade gutter og roper oppmuntrende: Det er øl på Lillehammer. Bryggeriet hadde også en økning av den totale markedsandelen for øl.

Selv var jeg klar for jacuzzien, men da de ikke tillot øl , gikk jeg heller i baren. Bokkølet fra Borg Bryggeri i Sarpsborg er kåret til årets øl i Norge under TV- gallaen. På bryggeriets egne nettsider er det heller ingen informasjon rundt ølet. CO₂-svikt truer øl - og matprodusenter i Europa: Frykter ølmangel under VM.


Har også sett noen som har med en halvliter øl eller to til målgang. Odd-Bjørn Hjelmeseth og Erling Jevne tapte . Reina må forresten ikke forvekslet med Rena. Det Lille Bryggeri er Østerdalens Hyggebryggeri. Ett par øl , en lang(!) tissepause (karl?) og noen timer senere var vi endelig . Da -årsdagen kom, gikk han ut i skogen med en kasse øl og gråt.


Jeg husker selv da jeg var ny student, og mitt minste problem var hvorvidt jeg skulle ta en øl eller ikke. En ekte birkebeiner sitter ikke foran PCen og drikker øl. Smak av Valdres, skal stå på Sjusjøen og servere rakfisk, kurv fra Valdres og en liten dæsj med øl fra gardsbryggeriet i Volbu. Tre blide karer på pionértur i birkebeinertraséen for ski, på sykkel.


Renadagene er i år lagt til St. Får utrolig mye godt øl for de penga. Ikke betryggende å lese værmeldingene på rena i morgen tidlig.


Jeg pleier å ta med 1L med øl som en motiverende faktør etter jeg har.

Uten tilstrekkelig omsetning forsvinner favoritt- ølet eller -puben en dag, det. Per Morten Wang, Osbakken IL, Avd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg