mandag 8. juni 2015

Hvordan feste trykknapper med tang

I denne episoden viser jeg hvordan hvordan jeg bruker Prym-tangen min. Dette er absolutt favoritten min. Så anbefalingen min – den er . For å feste metalltrykknapper med en prymtang , trenger du et lite verktøy som følger med prym sine egne trykknapper. Tangen egner seg best til bruk på kanter og . Verktøy for å feste knapper i andre størrelser må kjøpes i .

Spørsmålet er da hvordan jeg skal feste disse på nytt? Har også prøvd å skru den ut med en tang med det resultat at det som var igjen brakk . KAM knapper er plast- trykknapper som kan settes i søm-prosjektet ditt. Kan også brukes på maljer og niter.


Med en PRYM hultang og VARIO tang er det ingen sag at få trykknapper i tøjet. Lene viser hvordan Pryms trykknap system virker. Du kan finde de to sortimentskasser og en mængde.


Skal ha til siklesmekker, så syns det ble litt dyrt å kjøpe en slik tang til over.

Skal du ha til siklesmekker finnes det trykknapper for å sy på med noen få . Vekker jo både ungene og . Du kan også velge å gjøre det enklere ved hjelp av tangen. Plast love trykknapper stjerner. Prym overgang til variotang.


Har ekstraknapp men skjønner ikke helt hvordan det skal gjøres. Trykknapp anorakk Messingfarget mm. Har trykknapper jeg har kjøpt på ebay og bruker en tang til å feste de.


Symaskiner, jerseystoffer og sytilbehør. Vi er forhandlere av symaskinmerkene Janome og Babylock og vi tilbyr fargerike kvalitetsstoffer til. Bilde av Tang til trykknapper. Deler til tang for trykknapper av plast. Er på lager i samt i andre varehus.


Med systemet kan du montere trykknapper der du måtte ønske. Hvordan sætter i trykknapper i det tøj i syr . Nå er problemet, hvordan fester jeg sånne knapper til jeans? Noen som vet hvor man kan skaffe seg en slik tang som fester trykknappene på .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg