tirsdag 8. august 2017

Norgesglass lyslykt

Kan også brukes som en liten godteskål, eller hva med å ha litt . Lokkene på norgesglassene blir brukt til telysholdere. Norgesglassene vet å gi kreativiteten en sjanse, og det gjør . Vår oppladbare Norgeslykt passer perfekt på bordet når du skal sette stemningen. NORGESGLASSET NORGESGLASS. Toppen av metallringen er utstyrt med en oppladbar og soldrevet lyskilde som .

Også fin som vase eller liten skål Diameter 8. Det går stadig fremover, og nå er jeg endelig ferdig med en ny lykt som jeg laget. Jeg måtte bare vise frem, for den ble jo så fantastisk fin :D . Som følge av dette har tusenvis av norgesglass vært stuet bort, eller kanskje. En litt nostalgisk kopp som passer like fint hjemme som på hytta. Jeg brukte blomster trå for å . Strikke Maske: Gratis oppskrift på heklet lyslykt til lite norgesglass.


Svarer vanligvis innen en time. Til jul laget jeg meg en egen r kelsesholder ved hjelp av at norgesglass og en sil og som r ke.

Jeg har heklet noen lyslykter nå. The Instagram feed of Visit Norway, follow to get a constant stream of images from Norway, . Slik lager du lyslykter av hermetikkbokser. I dag har syrommet vært opptatt så. Heidi og jeg laget lykter og lys med. Design: Tove Fevang Foto: Geir Arnesen.


La barna lage en hjemmelaget lyslykt. Bruk gjerne høstblader i ulike farger. La det være sagt: Dere spør om oppskrift på eget ansvar! Jeg er selvlært fra og tar dermed ikke . Gir koselig skinn på mørke vinterkvelder! Lyslykter av norgesglass ! Easy fill påfyllningstrakt.


Explore photo and video images on Instagram, latest posts and. Laget en lyslykt av et norgesglass idag. Glasset er malt med hvit gesso med litt slurvete strøk.


Det gir den rette look som gjør at det skinner . Er disse laget med småbarnemat glass?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg