mandag 29. desember 2014

Båtvinsj biltema

Av stålplate, med reduksjonsgir og sperre. For hver vinsj fås tilgjengelige reservedeler: håndtak, beskyttelsesdeksel, sperrehjul samt skruer . Har noen erfaring med vinsjene til Biltema. Båtopptrekk med manuell vinsj ? Elektrisk vinsj i fra Biltema montert på båttralle innlegg 14.

Forslag til elektrovinsj til båthenger? Trekkraft for båtvinsj - Båtforumet - baatplassen. Flere resultater fra baatplassen. Min gamle vinsj er sliten og må byttes ut, begynner å bli litt lei av den.


Jeg prøvde dette å vår med en elvinsj fra biltema som skulle trekke . Løftekapasitet 1kg med enkel wire 2kg med dobbel wire. Har selv kjøpt en slik en på Biltema for bruk i garasjen. Kjøpte rett og slett en båthenger- vinsj til litt over hundrelappen.

Da kan jeg ha kontrollert løft og senking. Medfølgende fjernkontroll har nødstopp. Vinsjen kan også brukes med dobbelspent wire for større . Transportering av elg fra fall til bilvei.


Om en biltema vinsj hadde parkert båten min på betong hadde de . Du har jo nærmere 140ahmpere i hiakken,så clas ohlson,warn. Du kan jo bare bruke en sånn båt vinsj som brukes på tau. Gamlingen har el- vinsj på skutern funker ganske greit :). SIKKER: I EU land er det krav til beskyttelse og lås som hindrer tilbakeslag på vinsjer på båthengere.


Hva om man har en løs vinsj , med slike startkabellikende klyper man. Biltema har en vinsj , men jeg fant ikke noe om hvor mye strøm den drar . Fleksibel og kompakt talje med fas 230V. Liftket star elektrisk talje kan leveres med mye ekstrautstyr.


Jeg har sett litt i bladet til Biltema , og tenkte å kjøpe en vinsj til den nette sum. Kan også brukes som transportabel vinsj i skogen eller bygningsindustrien. Blokken kan som nevnt lenger opp i teksten også leveres også .

Vet ingenting om kvaliteten, personlig hadde jeg nok kjøpt et annet sted. Som festebøyler brukte ble det brukt festebeslag fra Biltema som er ferdig. For å lage et drag og feste for båtvinsj og baugstøtte foran selve . Bestill brosjyrer og annet materiell til fagforeninger og medlemmer.


Vi stiler høye krav til kvalitet, miljø, kommunikasjon og etisk handel for produktene i butiken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg