torsdag 1. mars 2018

Blogg kjøkken inspirasjon

Gittes spisestue ble stort kjøkken. Selv er jeg ingen ekspert på kjøkkenet , men jeg elsker å tilbringe tid her. Ikke vær redd for å ha fremme det som du bruker i hverdagen og det . Til dere som har fulgt meg en stund på instagram, så vet dere at det stadig skjer nye forandringer her hjemme.


Endelig er kjøkkenet så og si ferdig og jeg har lyst til å gi dere en titt. Jeg har jo lovet interiørbilder på bloggen lenge, men så er det liksom alltid noe som mangler.

Får du inspirasjon fra blader osv? Kjøkkeninspirasjon til deg fra oss! Vi har funnet flere flotte nordiske kjøkken som du bare må sjekke ut! Bli inspirert av Nordic Interiør! Jeg går og drodler inni hodet mitt, fanger opp ideer og inspirasjon fra Instagram og Pinterest.


Jeg heter Ann Merete og dette er bloggen min Kreativ-i -tet. Mindre hvitt, mer sosialt og fortsatt funksjonelt er noen av nøkkeltrendene for . En av de tingene som skiller designbelysning.

Og bloggen Hjem te na mor er et delikat, hvitt kjøkken , med en miks av gammelt og . Heisan:) En god kopp kaffekopp og snoking blandt kjøkkeninspirasjonsbilder. Med et nyoppusset kjøkken er det mye hyggeligere å invitere gjester og du får inspirasjon til å lage de lekreste retter. Mangler: blogg Nytt år - ny inspirasjon!


Her får du noen tips og litt . Hvis du har en blogg , instagramprofil, facebookside eller lignende så reklamer. Favorittrommet mitt er kjøkkenet vårt. Leter du kjøkkeninspirasjon ? Hos Drømmekjøkkenet finner du moderne, klassiske, landlige og fargeglade kjøkken. Finn kjøkkeninspirasjon hos . Ingen skal fortelle deg hvilken farge du skal ha på kjøkkenet ditt, det bestemmer.


Allikevel, kan det fint være inspirasjon til ditt neste kjøkken. Den nye kjøkkeninnredningen Mano Cima fra Kvik har skuffer og skap i massivt tre og svarte fronter. Det begynte med at jeg ville ha kjøkkenet sort. Olivia Angeline har hentet mye inspirasjon fra Instagram, men også parets mange reiser og .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg