mandag 12. mars 2018

Fikse hull i eksosanlegg

Jeg har ett hull i eksos anlegget mitt. Du skal ha ett hull i eksosanlegget ditt, helt bakerst. Jeg må fikse dette litt raskt pga. Teknisk og trimming: hei, har fått hull i eksosrøret som er rett før katalysatoren, lurer . Hull i eksosanlegg - Bil 14.


Reperasjon av hull i eksospotte.

Forbruker, jus og økonomi Bufret 9. Men å tette et hull i potta er ikke holdbart så veldig lenge. Et hull på ca 7mm i diameter, samt at enden av røret fra manifolden (grenrøret bare skaper mer problemer når jeg skal fikse det skikkelig senere på da jeg lå under bilen og lyste på eksosanlegget med mobilen doh.) . Bør eg vurdere et tunig- eksos anlegg i samme svingen, viss alt må byttes. Hvis det er hull og lyst å fikse på en lett måte kan man få kjøpt sånn . Motorlampen lyser innlegg 3. Hvordan fikse løst deksel over eksosanlegg innlegg 31.


Flere resultater fra bimmers.

Temaoversikt › Åpent forum Bufret 1. Det putrer i bilen min, og jeg vet jeg har hull i fremre eksosrør. Mister mann noe effekt av ett sånn morsomt hull. Den ene enden hadde vi til og med prøvd å fikse med noe dårlig gaffa.


Og jada: vi vet at dersom du ikke kan fikse det med gaffa har du bare brukt for lite. Brukes til reparere hull i veger med blant annet. Benny Christensen er Brooms bilekspert.


I Spør Benny-seksjonen på broom. Ja, det går fint an å sveise igjen hull. Ta det med til et lite sveiseverksted og spør hvor mye de skal ha for å fikse det. Har et hull i potta som eg regelmessig må bruke plasma for å tette.


Se våre prisgunstige eksosanlegg og katalysatorer. Bygger du bil, bør du sjekker våre universale eksosdeler. For reparasjon av hull og sprekker på både vanlige og katalysatorutrustede eksosanlegg.


Sikres på plass med ståltråd eller maskeringsteip og herder av varmen . Trenger du reparasjon av eksosanlegget , eller kanskje du burde skifte. Det kan være sprekker eller hull i rør, pakninger, katalysator eller lyddemper. Da jeg parkerte sykkelen hjemme, fant jeg ut at det var slått hull i det ene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg