tirsdag 16. februar 2016

Norgesglass lampe diy

Norgesglassene kan brukes til så mangt! En ledning til lyspæren med kontakt, og en lyspære som passer. DIY - Lag lampe av norgesglass. Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for norgesglass. Bestemor i Trysil lagde eget .

Kine Drilsvik har laget en stilig lampe som både lyser og pynter opp. Trenger ikke å være elektriker for å klare dette. Vi fikk ideen til lampa på Moods of Norway i Trondheim. Der har de mange norgesglass som henger i ulike høyder i taket.


Vi ville ha den enkel, og bruke . Clas Ohlson har massevis av materialer som du kan bruke til å lage din helt egne one of a kind- lampe. NORGESGLASS - LAMPE : Innholdet i glasset kan varieres. Min lampe er satt sammen av glass med lys.

Venstrevendt, liker bøker, teater, filmer og kultur generelt. Frilanser med illustrasjon og tekst. Turn Mason jars into an effective set of . Discover ideas about Jar Lamp. Buy It or DIY It: Mason Jar Chandeliers! Tutorials and inspiration for your wedding day DIY , all with mason jars.


Stadig flere nettbutikker og billigkjeder selger lampeoppheng , spennende lyspærer og utstyr som gjør det lett for deg å lage dine helt spesielle, . Hei, lage lampe av norgesglass. Alle Lampekuppel Glass som er godt for din elskede fra kjøkken er god. DIYPIG : DIY – Lag lampe av norgesglass. A la recherche de diy lampe norgesglass ? For en stund tilbake fikk jeg en del norgesglass av min svigermor som har stått i skapet i påvente av inspirasjon. Veldig populært og det finnes mange forskjellige måter folk har løst det på.


Har slengt meg på trenden og laget lampe av norgesglass jeg også. Her er det brukt innmaten til en skomakerlampe. Las lámparas son el toque principal de cualquier habitación.


Pendel CVan Led Lampen En norgesglass Pendel Lampe.

Jernia er en faghandelskjede med et stort utvalg av kvalitetsprodukter, med hovedfokus på utstyr og løsninger til kjøkken, verktøy, hus og . Har hatt noen stående i kjelleren en stund nå, og tenkte jeg kulle .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg