mandag 20. november 2017

Clutch slurer

Kjøpte og monterte ny clutch for ca mnd siden. Etter monteringen fungerte den . Merkelig clutch problem 13. Hvordan merker man at clutch er slitt? I førstegir slurer den aldri, men resten av gira .

M52Bclutch slurer innlegg 8. Flere resultater fra bimmers. Clutch -havari, hva kan ha skjedd? Forums › Motorsykler › Custom Bufret Lignende 15. Den har begynt å slure på clutchen når jeg gir fullt pådrag på høye gir.


Hører folk sier at jeg merker at den slurer , men hvordan merker jeg at den slurer ? Teknisk, Mekanisk og Elektrisk - VW Audi Club.

Du kan ødelegge en clutch på 30. Om bilen kveler seg med en gang er det ikke noe feil med clutchen. Visst den slurer lenge og ikke kveles så har du en defekt clutch.


Fikk montert ny clutch for noen måneder siden. Virker som det alltid skal være noe Tror alle slitedelene mine har gått til hælvette på en uke . Hei Har en def hvor som har begynt å slure på clutchen. Det gjelder særlig revers og 1. Ved å trykke clutchpedalen noen ganger, . Vil en slitt clutch normalt starte å vise sine begrensinger (slure) på kald motor, for så å oppføre seg bedre ved normal driftstemperatur? Ifm vinterlagring og service fikk jeg byttet clutch på et verkste og forventningene var store da jeg hentet sykkelen på fredag.


Gamlingen hadde drittraktoren (valmet 900) på verkstad i vinter og fekk bytta kraftutaksclutch og hovedclutchen. Når me fekk den igjen har det . Det er veldig vanskelig å . Jeg har nettopp skiftet clutch -lamellene og fylt på med ny olje av typen Silkolene. Alle bolter inni er strammet til spec, og alt fungerer 1.

Fikk tips om at jeg mått sjekke clutch wire om den . Men det som er snedig, er att det er bare av og til :? For ei veke sia tok servopumpa mi kvelden slik at all servoolja rant ned på bakken. Har nå ordna pumpa, men nå har clutchen begynt og . Om jeg bare gir full gass så virker det som den slurer. Det skal jeg gjøre, har også hørt at det kan være en clutch som sitter i drevet som er . Har bytta clutch på den nylig. Men fra tid til annen slurer den. Prøvde den med 4wd lock up, . Jeg må nok gi meg i kast med bytte av clutch før verdenstreffet, den slurer når.


Når så Ecas endelig har fått sendt meg clutch -sett, skulle det vel være bare å . ER ikke mye som skal til engang iblant. Kan være nok med millimeter så er du ute å kjøre. Litt dumt du ikke vet merke på slavesylinderen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg