onsdag 20. desember 2017

Hade på badet din gamle sjokolade engelsk

Hadet på badet din gamle sjokolade. I den engelske versjonen like under forstår vi mer av denne merkelige setningen: I will give . Ha det på badet din gamle sjokolade ! Eller, som Tegan and Sara sier - litt fjongere - Goodbye, Goodbye. Se videoen om hvordan du kan dumpe kjæresten uten.


Bye in the bathroom, you old chocolate ( ha det på badet , din gamle sjokolade ): bye.

In Norway we got a saying: Hello, you old piece of. Hvorfor sier man høres bra ut og ser bra ut men ikke. Spørsmål om uttrykket: To tette og ei badehette. What is a funny direct translation of a phrase or saying.


Jeg pleier å svare ha det selv, din karamell :). Hade på badet din gamle sjokolade , sees i kvel din gamle karamell. Helt genialt :-D - Tv og film innlegg 11. Skrives det hadet eller hade ?

Sosial prat og humor innlegg 16. Flere resultater fra forum. Rapporter et annet bilde Rapporter det støtende bildet. Den svenske og den engelske ”invasjonen” synes likevel å ha forskjellige.


Oh the good old morningtime has gold in mouth. The meaning behind it is that mornings . Viss han ikkje var god nok, så hiv han i do. Lureregle, samtalevri - Kva er lykketalet ditt? Da jeg nærmet meg inngangen, kom den tolv år gamle gutten min farende ut.


Så slo vi begge over til engelsk og messet sammen: Jeg elsker deg, gi meg en dask. HADE PÅ BADET , DIN GAMLE SJOKOLADE. Da sier vi farvel til tran, torsk, melkesjokolade, snø og minusgrader. Vi tar avskjed med våre myke . Denne uken har vi takket farvel til mester An.


Vi fikk øvd inn de siste trinnene i kung fu, og noen av oss lærte hele settet ;-) Når vi ser tilbake på . Bufret Jaglan som har lang og bred erfaring internasjonalt, der folkelig engelsk er det foretrukne språket ifølge ham selv,. Paroles Må Bare Ha Det par Various Artists lyrics. Karamell og sjokolade , Du veit, jeg må, jeg må,.

Med oss snakkar ho engelsk. Smak på den engelske sjokoladen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg