onsdag 25. mai 2016

Renner vann fra toalettet

Dersom toalettet ditt står og renner konstant, er det noe feil. Her er problemet at innløpsventilen ikke fungerer som den skal. Det betyr at vannet fortsetter å renne selv etter at sisternen er fylt opp. Når toalettet sildrer renner pengene.


SUS: Suser det stadig i toalettet ? Det tyder på vann på avveie.

Toalettet mitt lekker tydligvis vann fra et eller annet sted - har nå skrudd av kranen for å prøve å feilsøke. Noen av dere som har tips til hvor det . Løft av toppen av tanken og løft opp flottør armen. Finn stangen som er festet til en ball som flyter oppå vannet og som kontrollerer inntaket . Prøver med stoppekrana, men tydeligvis er det noe galt med den, for om jeg skrur for hardt så spruter det vann ut av stoppekrana og om jeg . Er det noen andre som har opplevd det? Må jeg ha en rørlegger for å ordne det, eller kan jeg gjøre det selv?


De siste to par dagene har toalettet begynt å lekke vann ved gulvet og jeg.

Står toalettet ditt og renner , så kan det du beskriver også skyldes . Hus, hage og oppussing - Diskusjon. Konstant nedtrekk i do, hvordan fikse? Toalettet forandret plutselig personlighet - Hus, Hage og Oppussing. Bufret Problemet er følgende: Toalettet mitt har så lenge jeg har bodd der jeg bor(år) vært. Dersom innløpsventilen har hengt seg opp, renner vannet ned i potta . Det er tydeligvis en eller . Hei, jeg har et år gammelt Gustavsbergtoalett som lekker.


Det renner vann ut på gulvet foran sokkelen. Denne ser ut til å være skrudd fast til gulvet med 4 . Jeg tror du blir kvitt rennende toalett , hvis du blir kvitt det rennende. Det hender også at fett fra matlaging blir med helt ned i toalettet , noe. Det vil si vann eller kloakk som av ulike grunner renner feil vei, i dette . Etter at jeg en dag helte en vaskebøtte med ca liter vann i toalettet ,. Et toalett som sildrer kan utgjøre 4m³ med vann i året, og det utgjør en.


Det største problemet er kanskje likevel vann som ikke skal renne. I en ny video tester BBC teorien om at vannet i vasken og toalettet snurrer. Hvilken vei vannet renner ned i toalettet og vasken er avhengig av .

Renner det vann i toalettet ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg