mandag 30. januar 2017

Eksos reparasjon biltema

For reparasjon av mindre skader på lyddempere og eksosrør. Bruksanvisninger og dokumenter. Sikres på plass med ståltråd eller maskeringsteip og herder av varmen . Se våre prisgunstige eksosanlegg og katalysatorer.


Bygger du bil, bør du sjekker våre universale eksosdeler. For skjøting, reparasjon eller tilvirking av eksosanlegg.

Hei :) Jeg har ett hull i eksos anlegget mitt. Fått tips om at det skal være en eksos -tape der ute. Noen som har et tips hvor jeg kan få tak i noe slikt. Hei kult at dere skriver litt om hvordan man kan reparere på bilen selv,. Jeg må skifte eksosanlegget på Volvoen og håper å slippe unna å . Har hørt at det finnes alu teip man kan bruke på eksosanlegg , stemmer det?


Diverse problemer med eksos. Hvordan blir det hol i eksos -anlegget?

Forøvrig er gaffatape ikke ment å reparere noe som helst. Navnet kommer fra gaffers tape og brukes for midlertidige feste-løsninger på scener . Vi har løst dette ved å ha en liten eske med ting som trenger reparasjon liggende. Så tar vi frem og reparerer noe mer om vi ikke brukte opp alt . Jeg oppdaget en eksoslekkasje da jeg var under bilen i forbindelse med. For mindre skader på lyddemper og eksosrør.


Girvelgeren måtte byttes, pris cirka 15. Da jeg byttet komplett eksosanlegg på samme bil, så var dette priset til . Jeg har tilgang til en varmekanon med eget eksosutslipp. Sveise biltema eksosgrenrør eller kjøpe simons . Unngå innånding av bensindamp og eksos.


Velegnet for motorer med sylindervolum opp til liter. Fylle med eksos ja, det må jo funke, men hvordan vet man at den er. Skal til med noe eksosreparasjon , og håper å slippe vinkelsliperen.


Da har jeg sendt en e-post til biltema ang bensinslangene deres. Biltema Nordic Services AB. Gummiopphengene for eksosanlegg morkner uten bilen har vært i drift engang.

Flertallet fyller spylervæske selv, de færreste skifter eksosanlegg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg