mandag 16. januar 2017

Norgesglass pendellampe

Glassene med sin karakteristiske Norge-logo, . Kine Drilsvik har laget en stilig lampe som både lyser og pynter opp over kjøkkenbordet. Heng glassene på rekke slik som på bildet, i klaser, . Hei og god lørdag :) Har slengt meg på trenden og laget lampe av norgesglass jeg også. Nå kan også de som ikke er så.

Vi fikk ideen til lampa på Moods of Norway i Trondheim. Der har de mange norgesglass som henger i ulike høyder i taket. Vi ville ha den enkel, og bruke . Flowerpot VPPendel - hvit, sort, grå. DIYPIG: DIY – Lag lampe av norgesglass.


HENGENDE TAKLAMPE I TRE - PENDELLAMPE - TAKLAMPE I TREFINER. Lampe av naturstein fra Værbitt.

Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for norgesglass. NORGESGLASS PENDEL LAMPE. Bestemor i Trysil lagde eget syltetøy og hadde norgesglass i fleng, så det er nok gamle . Monter elektrikerlokkene i toppen av glassene, som . Norgesglasset til en lampe som kan henges opp hvor som helst. En ledning til lyspæren med kontakt, og en lyspære som passer. Clas Ohlson har massevis av materialer som du kan bruke til å lage din helt egne one of a kind- lampe.


Bor hull i midten av såkalte elektrikerlokk, samt små hull til lufting. For å lage en egen lampe , trenger du lampeoppheng, alternativt en lampeskjerm dersom du ønsker det, samt en lyspære. Søk etter norgesglass solcelle lykt returnerte treff. Måtte kaste meg pålage lampe av Norges glass bølgen :) Norges glasset har jeg arvet av min farmor og lednings . Meld deg inn i vår kundeklubb og få gode tilbud.


Venstrevendt, liker bøker, teater, filmer og kultur generelt. Frilanser med illustrasjon og tekst. Da er rådet å ta godt vare på julens tomgods.


Kjøp norgesglass norgesglasset billig i nettbutikkene.

Synes lampene i taket gir så sterkt lys, så de har ikke vært i bruk på . Kul belysninge i nytt design.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg