tirsdag 27. mars 2018

Hvordan montere turbotrykksmåler

Skal montere turbotrykksmåler på bilen i morgen, noen som vet hvordan dette gjøres? Eller hvor er vakumslagen som jeg må koble meg på? Flere resultater fra bimmers.


Turbotrykksmåler - hvordan koble til? Land Rover › Defender Forum Bufret 13. Hvordan monteres en turbotrykksmåler ?

Ett eller annet sted hvor det der vacum ;) kjøp ett Y ststykke og trekk en vacum slange inn igjennom . Sette opp turbotrykksmåler! Montering av turbotrykksmåler. Volvo Car Club Norway forum. Nå har jeg hvert å kjøpt turbotrykkmåler, å skal begi meg utpå å montere den!


Men så tenkte jeg, hvordan ser turboslangen ut som skal kobles . Måler den trykket fra den samme vakum slangen som bestemmer når boven skal åpnes? Hvor er det best å tre slangen inn i bilen?

Har tenkt til og montere turbotrykksmåler på Navara, men veit ikke åssen. Kan jeg koble vakumslangen fra ttm inn på vakum til dumpventilen? Den er koblet inn på baksiden av innsuget. Noen av dere som har montert turbotrykksmåler på en Cummins.


Spørsmålet er da hvordan jeg skal klare å lokalisere lekasjen, har noen . Tips til kjøp av turbotrykksmåler - Båtforumet. Montasje av turbotrykk sensor for Yanmar 290hk innlegg 6. Tenkte å montere turbotrykksmåler på min Nissan Patrol y61. Selve koblinga er grei, men aner ikke hvem slange jeg skal koble meg inn på, evt . Men hvor skal jeg koble meg innpå . Dumt å montere åpen dumpventil på nyere VAG 1. Har tenkt og montere meg en turbotrykksmåler i Aeroen for og kunne følge mere med på ladetrykket osv.


Fikk i dag rota meg til å få montere turbotrykksmåleren som har samla støv lenge nok nå. Trodde jeg hadde kobla rett, men den måler vakum i . Heisann, jeg lurer litt på hvor jeg kobler en turbotrykksmåler og evnt en popoff på en diesel turbo? Hei:) Jeg lurer på hvor det er best og sette t-rør til slangen som skal gå inn på turbotrykksmåleren? Noen her som har noen tips og hint om hvordan jeg skal montere turbotruyksmåler.


Tekniske spørsmål og svar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg