torsdag 17. mai 2018

Gkn unikardang

Montering og reparasjon med originalkomponenter er helt nødvendig med hensyn til kvalitet og sikkerhet. Bruk av originale reservedeler gir deg mange fordeler:. Gkn Vestby - Finn firmaer, adresser, telefonnumre. GKN Driveline Service Scandinavia Branch Norway.


På verkstedet jeg jobber bruker vi unikardang :) Veldig flinke folk. Brukte vel GKN da jeg måtte balansere mellomakselen min.

Eller bare trenger å bytte ett kryss? Har du vibrasjoner i din mellomaksel? Vi har kryss til din mellomaksel! Vi gjør hele jobben inklusiv retting og. Unikardang Gkn Mellomaksel Unicardang Fjærstål Unicardan Bladfjær Vibrasjonsdemper . GKN , har deler til masse forsjelige greier.


Dei bygger nye og overhaler, eg spurte møller om knute på mellomaksel men måtte . Er det noen andre enn Gkn Unicardan i Oslo som utfører dette? Jeg endte opp med og levere inn en aksling av hver type hos GKN ( uni kardang ) for ombygging til en hybrid Pmed dobbeltledd og riktig .

Gjørt av GKN i oslo ( unikardang ) - Ny mellom axel ( GKN Oslo ) - Ny Moroso bunn panne - Ny Høy volum bensin pumpe - Nye QADempere rundt baut med 12 . Ellers har Kristian Salvesen en han veit om som gjorde han sin og det blei bra. Også har man gkn driveline (gamle unikardang ). Unikardang for noen år siden) Lå hentelapp i postkassa dagen etter jeg bestilte, da ble . Service reparasjon – Nyttekjøretøy – GKN Land Systems Montering og. Sider Unikardang – anlegg, bil, bytte, båt, drivaksel, gkn , kamaksler, . Uni kardang på Vestby lager aksler etter behov vettu. Jeg kjøpte MW delene (Joke, kryss og sveise gaffel) i USA og fikk GKN Unikardang til og lage ny aksel mao de gjorde jobben lage nytt rør, . Ta med krysset er best samt . Countertrack-leddteknologien, som er utviklet og patentert av GKN, er nå også.


Har ringt GKN unikardang ,samt kollevold og gundersenmotorsport. Tenkte på å la GKN Unikardang service gjøre jobben med å lage nye akslinger ut av diffen. Unicardan frem til for ca seks år . GKN ishøj kan godt anbefales her fra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg