torsdag 23. juli 2015

Frostet glass spray biltema

Ved behov vri den fremre (gule). Snu boksen opp ned og spray ventilen ren etter bruk. SEKSJON 1: Identifikasjon av. Ikke spray mot åpen flamme eller annen tennkilde. Jeg har et baderomsvindu som synes godt fra veien og et soveromsvindu som .

Hjem og fritid › Hus og hage Bufret 23. Kabinetter og modifikasjoner 9. Jeg har frostet folie på baderomsvinduet og er superfornøyd med det. På biltema har de sprayboks med frost. Festes med selvklebende film på baksiden. Biltema har en frostspray som fungerer bra.


Funnet meg underlag før på spraying.

Lot det tørke, deretter fjernet de pålimte bokstavene. VINDUSFOLIE FROSTET FERDIGRULL 150CM. D-c-fix glass vindusfolie transparent frostet 45x2m. Vår folie er av høy kvalitet og har en nydelig overflate.


Den ser ut som frostet eller sandblåst glass. Frostet glass (film eller spray ?) Kokeplate. Selvklebende glass - og vindusfolie med transparent frostet overflate i. Spray rent vann på vinduet, legg på folien og stryk ut med en nal, . Man må være veldig nøye for å få det til å se ut som frostet glass. Det fins jo spraybokser med frostet glassrute.


Vindusskrape og spray som fjerner limet, er nøklene. Varmepistol til å myke opp. Og rustfritt stål riper ikke glass.


Sist jeg la hadde jeg en Meguiars sprayflaske med dems orginale . Alle rettigheter forbeholdes.

Lokkene spraylakkeres i ønsket farge og glassene kan godt være som de er. Får å få frostet utseende på glass bruker jeg denne sprayen her kjøpt hos biltema eller frostmaling fra Panduro Hobby. Jeg fant frem fire syltetøyglass i forskjellige størrelser og en spray til frostet glass som jeg hadde kjøpt på biltema tidligere.


Jeg kjøpte på biltema engang i tiden. Gir en frostet overflate på glass !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg