onsdag 29. juli 2015

Punsjrull

Kaker med 3 marsipan og kakaoovertrekk. Ingredienser: Sukker, havregryn, veg. Denne klassiske punsjrullen er marsipankledd med et velsmakende havrefyll, og endene er dyppet i deilig sjokolade!


Plutselig her om dagen husket jeg på en av barndommens store søte favoritter – punsjestenger! Jeg kan ikke huske at de noen gang ble lagd . Det sikrer bærekraftige jordbruksmetoder .

På Kringla kombinerer vi gamle tradisjonelle fremgangsmåter med nye og trendy utrykk. Vi har valgt å holde fast ved det gamle for å bevare . Rør inn melis, vaniljesukker og kakao til det blir luftig. Tilsett kakesmulene og rør til alt er godt blandet sammen. Dette er gode hjemmelagde påskegodter. De kan lages med vanlig marsipan eller farget marspian.


Odense har ferdig farget . Storebrors Karamellboller.

Jeg er imponert over at du ORKET alt det godiset :D Jeg som skulle inn i tråden og tilstå at jeg har spist en punsjrull idag :whistling: Hehe. Romboller, punsjrull , punchkake - romerrull er en kake som produseres over hele norden. Alle må lese gjennom disse! SLETT ANNONSEN NÅR DU HAR.


De fleste forbinder usunne ting som godteri, sjokolade, brus, alkohol etc med å kose seg. Serveres med valgfri drikke, gjerne kaffe eller te. Vis produktspesifikasjon . Punsjrull i flowpack med eget reklametrykk.


Punschruller med marsipansmak. Gulrotkake i enkeltporsjon (papirbeger), 60. Hjemmelagede vafler (fast dag i uken), 120. Vestlandslefse, enkel, 48. Jeg pleier å kjøpe punsjruller.


Du vet de grønne pølsene med brunt inni og sjokolade på siden? De er fantastiske, og mye større i danmark. I Harstad selger de også Arktis Gelato sin kuleis overalt.


Av sukkerbrød-rester kan man og lage punsjruller eller dammsugare som vi sier i Sverige. Det finnes massor av oppskrifter på det hvis man .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg