onsdag 15. juli 2015

Sitronvann før frokost

Alle burde elske sitrojvann. Men det er bare å legge seg flat og innrømme at man ikke har hatt fjerneste anelse om hvilken vidundermiddel sitronvannet er. Du har sikkert hørt før at sitronvann er bra for helsen, men visste du at den gule sunnhetsbomben kan hjelpe deg mot en rekke helseproblemer . Mange har begynt å følge en veldig sunn morgenrutine: Å drikke et glass sitronvann før frokost. Noe så enkelt og billig har utrolige .

En måned med vidunderkuren sitronvann har passert. Jeg ryker på godteriet før jeg er halvveis til helg. Du skal altså drikke sitronvannet på tom mage, før du har spist frokost eller tatt den første kaffekoppen. Så tar du morgenstellet, og deretter . Best utbytte får du hvis du drikker blandingen til minutter før frokost.


Effekten er til gjengjeld størst hvis du drikker det om morgenen - minutter før frokost - da er det lettere for kroppen å ta opp alle de gode tingene i sitronen. Etter å ha sett denne lista kommer du til å drikke sitronvann hver eneste morgen før frokost !

En bit sitron i vannet gjør det litt mer spennende. Start dagen med et krus med lunkent vann og saften av en halv sitron. Jeg drikker veldig skjeldent sitronvann fordi jeg ikke er så veldig glad i sitron ,. Har begynt å drikke litt eplecideredrikk i vannet før frokost og . Jeg fikk et tips om å drikke kokt vann med ferskpresset sitron i hver morgen for å. Tror du kan spise vanlig frokost etter det:-) Jeg spiser aldri frokost så det er ikke . Jeg koker vann, tilsetter noen skiver sitron og drikker det før frokosten. Sitron dietten vil hjelpe deg med å komme tilbake til dine gamle former. Hver dag i en uke drikker et glass med sitronvann før frokost.


Har lest litt rundt på diverse blogger om at varmt vann med sitron skal ha helsebringende effekter for. Drikker det på morgen før frokosten. Dette har jeg skrevet mye om før. Det har jeg også fortsatt. Sitronvannet må drikkes på tom mage, før frokost.


Fluer og ledere har samme problem. De faller fordi de er for dårlige til å se farer som kommer fra siden.

Sitron er en trygg, naturlig og forfriskende måte å hjelpe irritabel tarm. Ellers er det bra å spise minst ganger daglig, der en god frokost og sunn. For øvrig er det jo noen som liker å ta f. Ved å drikke en kopp varmt sitronvann før frokost vil du rense kroppen og sette i gang fordøyelsen.


Sitronsaften fungerer som en mild detox . Kan vann med ferskpresset sitron føre til renere hu vektnedgang og bedre. Hvis man øker inntaket av væske og hvis inntaket før var for lavt, . Mangler: frokost Detox-tid! Lag en god juice med masse næring kroppen din . Saften er mest effektiv når den blandes med varmt vann og .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg