mandag 12. oktober 2015

Gloria kobberpuss

Messing- og kobberpuss for pyser. Det er jo hyggeligere å sette frem messing og kobber som er blankt og nypusset. FOTO: Kjersti Blehr Lånkan KOBBERPUSS : Ketchup rengjør kobberet effektivt.


Og til kobberpuss er det ingenting som slår Gloria. Jeg blander den ut med litt vann slik at det blir en krem som smøres på.

Det nærmeste nå er vel de flaskene med kobberpuss. Gloria pussemiddel til kobber, messing og rustfritt stål. Kobberpuss , Zalo og Gloria og Fix universal.


Er det noen som har et gammelt kjerringråd som kan hjelpe. Hjelp - har jeg ødelagt bordet ? Male kobbertakrenner og kobberbeslag på hus innlegg 29. Pusse messing innlegg 11.


Flere resultater fra forum.

Man behøver ikke å ty til farlige kjemikalier for å få til det. Rett før jul fant jeg imidlertid en messing- og kobberpuss som var helt suveren. Jeg førsøkte den på en messingstake, men så kom mamman . Jeg starta med å pusse den med kobberpuss , men det var relativt fåfengt. Gloria og Zalo som blandes til en slags pasta, en litt vann på en fast svamp og . Copperbrill kobberpuss fra Mauviel. Fossli pussemiddel er et tilsvarende produkt som gamle Gloria.


Bruk en våt svamp, dryss litt Gloria på flekken . Lineshobbyverden: Suveren messing og kobberpuss. Skal du pusse kobber og trenger kobberpuss ? Utstyrt med manometer, avluftingsventil og bærerem. Lavtrykkssprøyte av høy kvalitet i rustfritt stål. No automatic alt text available. Gloria er en lysestake og på samme tid en vakker skulptur.


See more ideas about Beauty products, Cosmetics and Products. Vanlig flytende kobberpuss ble med hjem, og det er en grunn til at jeg har forkastet det tidligere. Mel som kobberpuss : Bland like deler mel og salt med klar eddik.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg