mandag 18. april 2016

Teboks nille

Nilleklubbpriser i butikken. Du er nå oppført som mottaker av vårt nyhetsbrev Du er allerede på listen. Bufret Lignende Lar deg oppbevare kaffe.


Teboks med lokk - kan også flerbrukes til andre ting du vil ha tilgjengelig. Hei har dere noen fine tebokser inne i butikken?

Janne Kari Viken til nille. Skulle egentlig ikke handle noe til kjøkkenet før . KREMMERHUSET Figur 19- 02. CHRISTIANIA BELYSNING Pyntetre 709. RAFENS Herregårdslys 4- 10. SUNKOST Pukka teboks 1727 . Knekkebrødboks - kaffeboks og - Teboks !

De selger tebokser med plass til flere typer te i flere interiørbutikker :) Så kjøper du. Bambusa ankelsokker (7par) - 19-. Løper, serviettholder og teboks har tilnærmet samme farge som bordet, og er også en farge som også . Earl Grey, til skogsbærte og den siste til maaaasse sukker! Kaffekvern kjøpt på fretex . Så jeg tenkte at en skikkelig teboks kunne være en bra julegave! Bli med i vår kundeklubb og få gode tilbud.


Den med svanemotiv er så . Har ofte gitt bort te-boks eller te-dispenser til venninner som har fått barn nr to. Husker ikke hvor mønsterpapiret er fra, kanksje Prima. Jeg har pyntet med blomster og perlebånd. Vi beklager, men siden du forsøkte å laste ble ikke funnet. Har hatt en scrappe dag ,å har laget en te pose eske :-) Jeg så en slik på Ski treffet.


Motivet har jeg funnet på . Søt rosa te boks og bok nommer 2. Alle kanter er svertet og rufset i kjent stil.

Og så fant jeg en nydelig te-boks jeg har hatt lyst på lenge. Claire Multicolour og Ivy Pale Blue samt en teboks , et stort tekrus, . Ja, dei ølglassa er kjempefine, no har i endelig 6stk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg