mandag 27. juni 2016

Gloria messingpuss

Messing og kobber er fint og det er trendy, men akk så kjedelig å pusse. Da trenger du en oppskrift på messingpuss. Svein Slåtsveen to Bøgeberg Landhandel. Er det veldig skittent gnukker jeg først over. Kanskje har du irritert deg over ketsjupflekker som ikke går bort i vask?


Men, ketsjup kan også brukes til å fjerne flekker. OG pusser over med messingpuss. Hvordan fjerne gammelt fett og irr fra eldre. Hjelp - har jeg ødelagt bordet ? Rengjøring av messing innlegg 14.


Flere resultater fra forum. Diskusjon › Båtforumet Bufret 3. Trenger tips om pussing av gammel messing innlegg 16. Det er en liten boks med messingpuss som man får kjøpt på de fleste. Jeg bruker spiseskje messingpuss og vanlig first price husholdnings ris.


Gloria pussemiddel med Zalo. Ansatt i Midtre Hålogaland politidistrikt. Ren messing må pusses jevnlig med messingpuss for å holde seg fin, ikke vask den med vann og såpe. Tar en master i samfunnssikkerhet og krisehåndtering ved siden av jobb.


På butikken her solgte de messingpuss , og det stod ikke noe om kobber. Finnish bruker jeg gloria blandet med en skvett zalo. Har noen andre tips så er jeg også int. Jeg blander den ut med litt vann . Dessverre var det tomt for flytende messingpuss.


Jeg antar at vanlig messingpuss er fy fy! Likes, Comments - KEISERENSNYE. Sitronsyre funker bra som messingpuss.


Lynol eller malingsfjerner av ett eller . Snublet over et tips om å bruke gloria messingpuss (sånt pulver) og Zalo ( blandes til en grøt) Grøten skrubbes på stripen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg