tirsdag 12. juli 2016

Fettnippel biltema

Mangler: fettnippel Adaptersett fettpumpe, deler - Biltema. Fettnippel med supergrep takket være ˝kjefter˝. Komplett med standardnippel og . Fettsprøyter og smørenippler.


Har akkurat kjøpt meg en fettpresse fra Biltema og nippler fra Dogstar.

Finnes det Syrefaste smørenippler med amerikanske gjenger. Diskusjon › Båtforumet Bufret 31. Biltema selger slike assortiment i sett, men jeg vet ikke om de har fått. Marex Holiday, smøring av roraksel - Båtforumet. Hvordan få fett inn i fettniplene på en outboard.


Smørenippel på Yamaha v-Max 9. Flere resultater fra baatplassen. Rapporter et annet bilde Rapporter det støtende bildet.

Biltema kosta meg altså først kr 10- for krysset og 47- for. Men bruker å sette i en annen fettnippel enn den som følger med for å forenkle . Swedol, lokal serviceverksta Lantmännen, Jula, Biltema m. På vissa ställen på mitt aggregat så läcker nipplarna även efter byte till ny . Vad är det för jängstigning på biltemas fettnipplar? Många hojar har fettnippel mitt på röret vid styrhuvudet. Bägge dessa kommer från Biltema och kostar under hundralappen. När muttern är borta hänger vi på en avdragare som på bild eller 5. S kardanen (lika som 420).


Tyckte att dom var bättre då de har fettnippel. Idag var jeg på biltema å shoppet litt stæsj. Tror jeg kanje dropper plastforing å borer inn en fettnippel å tester det i vinter.


Hjälp, måste jag kanske offra en av mina Wera bits? Men är det det som krävs, så får det väl bli så. Provar först med ett överblivet från Biltema.


Jag köpte en fettspruta och ett extra munstycke från Biltema för att kunna laborera med.

Det behövdes dock inte, Biltema -sprutan funkade på en gång, fettet . Det finnes mye fint på Biltema , gjør ren den gamle og spør om de har maken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg