onsdag 13. september 2017

Kam knappepresse

Litt om pressene: DK-har glatt skaft, mens DK-er gjenget. Det finnes større utvalg dies (presseverktøy) til DK-98. DK-er tyngre og har hull til bordfeste. Dette behøver du: Kam DK-9 pressesett, verktøy og trykknapper Del Monter pressesettet, den delen som er nede, slippes på plass.


Disse knappene finnes som . This explains how to use the snap press to attach snaps to your baby cloth diaper or other project. How to set up your DK-press machine, once you have just had it delivered to you. This Pin was discovered by Kirsti. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Jeg tenkte å ønske meg knappepresse til bursdagen min i neste mn og har.


KAM knappepresse fra FINN. A number of people find a DK-more of a hassle in having to have a tool to change the die set over, and find the screw in die set easier with the DK-where it . De er laget av polyresin plast og. Knappene festes med knappetang eller knappepresse.


I episoden nevner jeg de tre . Først kjøpte jeg en liten og billig tang-ikke den orginale men det . Vekk med hammer og skeive metallknapper! Sidan eg omorganiserer bloggen litt for tida, kjem det nokre. Nokon har ei stor knappe-presse til å setje i knappar me hittil har eg . Endelig på lager igjen hos Stoffbutikken. Jeg bruker jo sløyfer på alt og her finner jeg frem rett farge i en fei. Knapper og knappetenger fra Prym og Kam (Ebay).


En knappepresse er på ønskelisten, men. Knappepresse Dkog Dksamt til prymtangen. Gleder meg til Lykkedragen får inn knappepresse igjen, . Professionelt målebånd med . Er du rask - får du FULL PAKKE til superpris i pinsen!


Det tok sin ti men nå er alle klare. Prøvde den for første gang på denne heldrakten. Det var jo såååå mye enklere enn med .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg