torsdag 15. januar 2015

Lyd når clutchen trykkes inn

Pipelyd ved normalt på drag og ved motorbrems innlegg 25. Ulyd i clutch - Bil - Diskusjon. Motor, trafikk og maritimt › Bil Bufret Lignende 29.


Utløserlager lager lyd når motor går, med clutchpedal inntrykt. Rar plystre lyd ved bruk av clutch ? Er det utløserlager som er gåent eller clutchen ?

Clutch og girkasse problemer. Malelyd når jeg trykker inn clutchen - Drivlinje, dekk og felg. Teknisk › Drivlinje, dekk og felg Bufret 6. Merkelig nok ble den svakere med pedalen helt i . Dette er kun når bilen står i fri med clutchen ute.


Med en gang ejg trykker inn clutchen stopper lyden , og kommer tilbake når jeg slipper den ut . En slitt kløtsj skal vel ikke lage noen lyd. Harrytruck som påstår at svinghjulslageret står stille når clutchen trykkes inn tar feil, det er når clutchen er inne at .

Den kommer når jeg trykker clutch inn eller ut, og kan også dra litt på lyden ved å løse. Klutsjen måtte trykkes inn og ut ett par ganger etterpå for at den skulle få . Om utløserlageret er dårlig så lager det lyd ved belastning ja, er det derimot slik at det. Har en svak raklelyd på tomgang.


Hører også et svakt klunk under kjøring når jeg girer og slipper ut . Pedalen kjennes også litt annerledes ut. Hører lyden godt når bilen står stille i fri og clutch trykkes helt inn. Rimelig sikker på det er utløserlager. Er dette thrustelageret som. Forsvinner når clutchen trykkes inn.


Skrapelyd og rar på pedalen når. Når jeg tråkker inn clutchpedalen blir lyden borte. Når clutchen trykkes inn og bilen settes i gir vil derimot ingående aksling stå i ro og . Lyden er den samme uansett turtall. Kan dette være utløserlageret . Når jeg trykker inn eller slipper ut clutchen på min og90 kommer det avogtil en ekkel lyd , som et lager er gåent.


Likevel må dette skje i løpet av en kort periode, og bare når du slår kløtsjen på og av, for å unngå skader. Når bil står i fri er det lite lyd , men med en gang clutch trykkes inn kommer det en skrik ulyd fra motor.

Går greit å få bilen i gir, men lyden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg