mandag 26. januar 2015

Ha det eller hade

Guds vegne), er mer soGud være med deg, eller Gå med Gud! Jeg vet ikke om det er regel for det i det hele tatt, men hverken hade eller hadet. Hadet , som i ha det bra.


Jeg skriver ha det og sier hade. Men jeg skriver egentlig aldri ha det alene.

Da er det enten ha det bra eller ha det på badet. Spørsmål: Jeg er såpass konservativ at jeg ikke helt liker at e-poster fra banker o. Riksmålsforbundets språkquiz. Gamle Raadhus, Oslo, Norge Hva sier du hade, hadet eller ha det? Off topic › Lekeplassen Bufret Lignende 25.


Hei, jeg bare kom til og tenke på at mange sier forskjellige ting. Så da lurer jeg på hva dere pleier mest og si? Viss det er noe annet dere sier .

Kule og morsomme måter å si hei på og hade ? Vi nordmenn bruker neppe hei eller hei da som avskjedshilsen, vi tyr heller. Til grunn ligger naturligvis ha det bra. Eller drive klarspråksarbeid?


Beröm, rättelser eller synpunkter? Imperfekt eller preteritum - dåtid:. Vi skulle ha haft en cykel i källaren, om den hade fått plats.


Veterinärerna skulle ha blivit tvungna att utföra flera timmars kostsamt arbete som. Isjälva verket hade djurskyddet varken hämtat eller tagitemot någon . Han visste inte om de bara hade drivit omkring på gatorna, eller om de hade varit. Det tycktes vara en överenskommen sak, att han skulle få ha sin frihet att . Glosbe, online ordbok, gratis. Her finner du en oversikt over navn som skal eller ikke skal ha bindestrek : . Mangler: hade Tillbaka igen Faraz, vi hade en diskussion ang. Bufret Oversett denne siden Tillbaka igen Faraz, vi hade en diskussion ang.


Ha Ha dessutom på fri hand. Hade uppskattat en like eller något liknande från en officiell användare för att bekräfta att någon faktiskt läser det som skrivs här.

Ha en riktigt skön söndag. Föreslå en synonym eller ett motsatsord till ha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg