torsdag 22. september 2016

Beste romduft

Et av de beste tipsene er å lufte godt. Det gir også bedre og sunnere luft inne. Det beste er å lufte raskt og effektivt, gjerne 5-minutter daglig.


Er ikke de tre tingene de beste duftene på denne jord? Når jeg har gjester blir de alltid sittende og lukte på duftlys og duftpinner, jeg er jo helt .

Jeg pleier lene meg over vaskeservanten, skru på krana og vaske med såpe og vann. Hvis man er på reise og ikke har tilgang eller kan gjøre . Vi har duftlys, duftolje og duftpinner – se utvalget og bestill enkelt i vår nettbutikk. Du ønsker at hjemmet ditt skal være komfortabelt og inviterende.


Dette kan du få til ved å la interiøret være fint å se på, men hva med nesen? Jeg har stk kattedo på vaskerommet. Bruker en veldig god kattesan som klumper seg og er god å fjerne ulomskheter fra.

Ved å fortsette på siden godkjenner du dette. Alle våre romdufter er planteoljebasert. Duftoljen vil trekke inn i pinnene og spre en mild duft i rommet. Sett trepinnene i flasken.


Duftlys som lages av soyavoks, 1 stearin eller bivoks er de beste sett ut fra et miljøståsted. Noen palmeoljer fungerer også, og da de som ikke bidrar til . Få til en skikkelig spa-følelse på badet hjemme. Kjøp deilige håndsåper, duftlys, duftpinner, skittentøyskurver og toalettmapper hos oss.


Clean Cotton romduften gjør at badet lukter nyvasket at any time! Noe av det beste jeg vet er lukten på badet etter at en maskin med nyvaskede . Til butikkene våre har vi fått utviklet en duft. Beroligende rose og elegang kamille gjør dette til en terapeutisk duft og det beste selskap til en god natts søvn.


Terapeutisk fordel: Den lindrende duften . Denne har jeg brukt fast på både håndled i nakkegrop og på halsen helt siden en av mine beste venninner, Henriette, introduserte meg for . A sanctuary from the rugged Nordic climate, an intimate space to refresh the soul.

Vi bruker informasjonskapsler for å sikre at vi gir deg den beste opplevelsen på nettstedet vårt. Jo flere pinner, desto sterkere duft. For beste resultat, snu pinnene hver uke. Produkter vi tror passer deg .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg