tirsdag 20. september 2016

Knappetang

Knappetang til å feste KAM plastknapper i str 1 og med. Det følger dessuten med et skrujern til å bytte pressesett, og en syl. Symaskiner, jerseystoffer og sytilbehør.


Vi er forhandlere av symaskinmerkene Janome og Babylock og vi tilbyr fargerike kvalitetsstoffer til. Trykknappene kan monteres med det medfølgende verktøyet og en hammer.

Du kan også velge å gjøre det enklere ved hjelp av tangen. Plasttknapper: Fordeler: - Billige - Mange ulike. Se vårt utvalg av knappetenger. Vi har knappetang fra merket Prym, og har massevis av tilbehør. Her finner du knapper i forskjellige farger og størrelser i god kvalitet hos Meretes Atelier.


Bilde av Prym trykknapp rosa. Trykknapper i plast fra Prym Ø 1mm Settes enkelt på med knappetang f.

Kan kun brukes sammen med KAM plastknapper. KAM knappetang til KAM trykkknapper (20) = 15mm. Bli blant de første som får vite . Passer strørrelse 1 2 24. You might also like: Selge overlock? I denne episoden viser jeg hvordan hvordan jeg bruker Prym-tangen min.


Dette er absolutt favoritten min. Så anbefalingen min – den er . Goedkope Mode mannen Grijs Chinese stijl Jas Kung Fu Jas Effen Knappe Tang Pak Maat SML XL XXL XXXL Gratis Verzending, koop Kwaliteit Jassen . Prym knappetang - Prym variotang for trykknapper - Frk. Als een van onderstaande plaatjes je bekend voorkomt . Tang Hong had heel wat bewonderaars , . Zonder te naaien drukkers, nietjes en nagels bevestigen met de Prym Vario Tang.


Door : jan-van-de-bovenkamp. Har knappetang både fra kam og prym.

Fornøyd med begge to selv om prym sin er litt mer omstendelig. Med prym sin har jeg metallknapper, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg