mandag 12. september 2016

Finmasket hønsenetting

Byggmakker har et godt utvalg av gjerdenetting. Handle enkelt på nett - hent i butikk. Tenkte jeg skulle få tettet alle mulige innganger som musa kan bruke for å komme inn i huset, men er det noen som vet hvor man får tak i en . Hønsenetting varme forsinket høyde 9mm lengde meter.


Netting-,tråd-, jern- og metallduk.

Trenger til diverse hjemme, bl. Hvem selger dette i løsvekt? Ser biltema har netting til å ha i grillen på bil, . Bredde: 900mm Maskestørrelse: 50mm Tykkelse: 0mm Lengde: 46meter. Det har de på byggbutikker, felleskjøpet etc. Husk at rutene ikke må være mer enn.


Har noen anelse hvor dette kan anskaffes, helst i butikk som metervare? Jeg har planer om å lage gipsfigurer av hønsenetting og gips.

Problemet er bare at den hønsenettingen jeg finner er så grovmasket. Jeg vil også unngå at mus og insekt kommer inn, og lurer da på om det finnes en slags netting som kan stiftes på innsiden? Skal jeg strekke tråder, bruke hønsenetting eller hva? Espalier kan også brukes, men finmasket plast netting er enklere å håndtere, og fåes i. Bruk finmasket hønsenetting. Mulig plantasjen har også.


Hvor er det jeg får biligst netting? Dagfinn selger finmaska plastnetting med 2m høyde. Jeg bruker hønsenetting nederst, og plast fra jemblie øverst.


Vi har klipsringer, Klipsringtang . Er det krav til netting over eller under varmekabel? Skift eventuelt ut til en ny finmasket , armert utgave. Plastbelagt hønsenetting på rull.


Mangler: finmasket Stålnett til sikring av sprekker og åpninger - Skadedyrshop. Bufret kr 56- ‎På lager Rustfritt stålnett - ideelt for å ekskludere mus, rotter og fugl for eksempel rundt piper og andre bygningssprekker. Nettet kan også brukes for å stenge ekorn ute.


Kupa er laget av finmasket hønsenetting strukket over et skjelett bestående av fire løvtrekjepper som er bøyd sammen øverst på kupa.

Til kjeppene er det festet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg