mandag 22. juni 2015

Stor sinkbalje

Felleskjøpet nettbutikk - Balje Zink ltr. Noe sementsøl eller lignende - blås opp bildene og . Sinkbalje med et bærehåndtak i hver ende. I denne sinkbaljen er det god plass til enten busker, stauder eller grønnsaker.


Jeg har brukt den som dekorelemt. Mål: L: B: H: Ny pris .

Hageentusiast: Anne Marit Skovly får stor glede av å kunne høste sine egne urter. License Contact owner for more information. Den må vannes når den blir tørr. Du, det er vrient å svare på, men når potta ikke er dypere og du skal ha den i solsteika så vil jeg tro at den . Tenkte å ha noe som vokser i høyden i den (ca 1-meter), og som gjør . Oval balje med håndtak i hver ende. Med skåler og pottetraller kan du beskytte underlaget mot fukt.


Vi har utepotter i forskjellige materialer, farger og former. Mor rigga til ein sinkbalje ved sida av krøplingen.

Det var stor stas den gongen eg kunne gå aleine saman med dei andre store jentene. Rund balje med håndtak på liter. Flott til frakting, klesvask på hytta eller i hagen. En av våre Confetti Garden mix som har fått utforlde seg i en stor sinkbalje i hagen.


Den fikk plass i en enorm gammeldags sink-balje , og alle hull ble fylt med jord . Stedet der vi likte å vaske oss i en sinkbalje , der vi syntes det var. Skal til fotografen til tirsdag å vil så gjerne ha badebilde av Prinsessa. Sold)Ønsker meg en sinkbalje. Er det noen som har en stor sinkbalje dere vil gi bort eller selge til meg? Hver eneste dag stod bleiekokeren på ovnen og putret, og ungene ble badet i en stor sinkbalje.


Etterpå ble badevannet godt benyttet til . På Jula har de medium store sinkbaljer til kr. Disse får man plass til ganske mye i, så derfor kjøpte vi tre stk som skal avkjøle drikken ved . Det foregikk i en stor sinkbalje foran den rødglødende komfyren på kjøkkenet. Alle barna i tur og orden i det samme vannet.


Mitt første år med kjøkkenhage sådde eg kruspersille i ein stor sinkbalje. Utpå sommaren blei det trangt i baljen. Då tok eg ut ein liten rotklump om . Non plagg vart gnukke på vaskebrettet med grønnsåpe og krise B såpe ei stor sinkbalje som sto på en taburett midt i kjøkkenet.

Finn en stil som passer hos deg, enten det er store krukker, patinerte potter, sinkbaljer eller melkespann. Et hull i bunnen er imidlertid helt . Stor klem fra meg til DEG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg