fredag 21. oktober 2016

Feste tv i gipsvegg

Ikke bruk gipsplugger til større ting som du ønsker skal henge lenge. Skal du feste TV -en opp på veggen, bruk en solid . Du kan velge et veggfeste som helt enkelt fester TV -en til veggen, eller. Har planer om å henge opp en Sony tommers LED tv på en gipsvegg.


Lurer da på hvordan jeg kan gjøre dette på en sikker og trygg måte?

Vil gipsveggen min tåle 38kg? Henge pcskjerm på gipsvegg ? Veggmontert TV på en gipsvegg - Hus, hage og oppussing 31. For deg med gipsvegg anbefaler vi montering av en plate i tre for å få et bedre festemateriale for denne type TV - feste.


Vekten varierer, og nyere . I dag har de fleste hjem gipsvegger , og flere sliter med å henge opp bilder og, ikke minst, tyngre ting som hyller, TV og lignende. Du må IKKE skru TV festet i gipsen. Gipsen er ikke sterk nok og tåler ingenting.

Den enste fordelen med gips er at den er motstandsdyktig mot . En av tre nordmenn bruker feil skruer, spiker eller andre festemidler. TV -en på veggen kan ha veldig mange fordeler, og ikke minst. Ved stor belastning bruk gipsanker.


Det er bare å borre hull, sette inn plastplugger og skru til. Gipsvegger som er festet til på aluminiumslister er problematiske. Når du sitter hjemme i godstolen og skal se på TV , er ideell høyde for.


Jeg flyttet for ikke lang tid tilbake inn i min nye leilighet. Nylig kjøpt meg leilighet i oslo, og trenger litt noob hjelp :P Vet det er laget en haug av sånne tråder om det å henge opp tv i gipsvegg , men jeg . De mest solide festene i gipsveggen får du ved å bruke en ekspansjonsskrue. Dette er også en tokomponent-løsning.


Finn riktig veggfeste til TV -en. Hvis du har gipsvegger må du passe ekstra på. Hvis veggfestet skal skrus fast i en gipsvegg , bør dette skje i stenderverket.


Det er en gipsvegg som har tynne metallstendere bak. Velg den riktige pluggen til gipsveggen når du skal henge opp tunge ting. Jeg står på trappene til å kjøpe meg en plasma- TV.

En ting som bekymrer meg litt er dog om en gipsvegg vil klare vekten. Alternativt kan du feste en treplate på flere punkter med produktene . Ferdigpakket koffert med et variert utvalg av innendørs skruer for feste i tre, gips, betong. Enten du skal henge et skap på gipsvegg , feste en TV på veggen eller.


Ta gjerne kontakt med en snekker for å få hjelp eller rå . Veggen der dette festet til tv skal henge er gipsvegg med metallstendere bak. Veggen må kanskje åpnes for å sette opp noe solidere feste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg