onsdag 5. september 2018

Beinpress rekord

Min rekord på dette er vel 230xdypt. Men dette avhenger også mye fra apperat til apperat siden foringene og pakningene på denne maskinen . Side - Treningslogger - Diskusjon. Aleks prøver seg på treningslogg - Side - Treningslogger.


Hva en gjennomsnittlig person løfter.

Rapporter et annet bilde Rapporter det støtende bildet. Tenker du at det er for sent å begynne å trene, nå når du er godt voksen, så ta en titt på denne dama: For åtte år siden fikk Liv Reidun . I går var dagen, hvor jeg skulle sette ny rekord i benpress. Og jeg vet dette høres så utrolig klisje ut, men jeg ble så glad.


Sittende beinpress har vi også et apparat til men 200kg, altså hele . Markløft, 4kilo, Krzysztof Wierzbicki, . Beinpress er en øvelse mange har et blandet forhold til. EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg.

Skriv ut side - Bra tid på 500m romaskin? Det ble bronsemedalje for Hugdal med totalt 69kilo. Hun løftet 2kilo i knebøy, 2i benkpress og 20kilo i markløft. Personlig rekord : I beinpress tar Andrine svimlende hele 3kilo. Etter at hun startet med tung styrketrening, med fokus på kjernemuskelatur og . Tre nordmenn satte verdensrekorder under EM i styrkeløft i Bulgaria i helgen.


OS mest kända ben har vunnit sin första olympiska medalj. Her er han i full sving med beinpress , og hans personlige rekord er imponerende . Som 13-åring satte han verdensrekord i knebøy, der han løftet kilo. I benpress utfører han ti repitisjoner med 2kilo. Finn Aamodt har flere sterke fakta å vise til: – Han var den første som slo min sønn (Kjetil André) sin rekord i Ironman-testen på Olympiatoppen. Nytt svenskt styrkelyftsbänk rekord klass 100kg, Per.


Jeg klarte en personlig rekord idag i knebøy på 300kg. RM løft på en stun så hun tok personlig rekord i samtlige øvelser. Rekord : Laurits Mo Rannekleiv hadde rekorden i beinpress på forhånd. Den økte han ytterligere mandag kvel og var godt fornøyd med det.


Idag hadde jeg egentlig ikke lyst til å dra på trening, men jeg dro selvsagt allikevel.

Det viste seg å bli den beste treningen på lenge;). Mangler: rekord Vi fulgte Thea frem mot DNB Jentebølgen! Jeg liker jo helst å trene på . Tor Inge fikk opp humøret igjen og det satte istede ny rekord på beinpress (1kg) Innså at det ikke nødvendigvis er negativt å ha presset seg til det sier storr og. I markløft løftet hun 2kg, som er både norsk og nordisk rekord.


I knebøy løftet hun 2kg, som også er norsk og nordisk rekord. Tradisjonelle styrkeøvelser. I Bear Caves Wall of fame skal man sette personlig rekord i fem tradisjonelle styrkeøvelser. Julie var fornøyd med personlig rekord i markløft og beinpress. Det var ikke noe problem, men han gir seg der, ti kilo bak rekorden.


I dag knuste jeg til gitt. Du skjønner, knuste like godt til med pers på pluss hele kg på benpress.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg