mandag 17. september 2018

Erfaringer med fitline

Kan jo følge opp denne tråden, selv om den er noe gammel. Noen som har erfaring med det? FITLINE - Slanking - Foreldreforum - Kategorier - Klikk 27. Anonymforum - Skravle - Foreldreforum.


Flere resultater fra forum.

Kosthol trening og sport Bufret 18. Synes det virker rimelig shady, og dyrt. Og finner lite på nettet om dette, det meste virker å være i skjulte grupper på fb.


Detox- ned kg - erfaringer ? Jeg er år og har brukt tilskuddene fra FitLine i fire år. Det var egentlig datteren min som på død og liv ville ha dem, og takk og lov for det . Etter klage fra daglig leder i PM-International (som står bak FitLine ) om.

Opprinnelig brukte jeg navnet CellReset og FitLine om en annen. VET fra erfaring siden jeg nå har brukt . Jeg er ikke verdens beste på kosthol men ble fortalt at FitLine gir meg alt kroppen trenger. Her er mine erfaringer med vidunderdopet!


Nå har jeg laget videoen om hvordan FitlLine produktene funker, mine og venners erfaringer og litt av hvert som jeg har lært om det. Det dreier seg om næringsdrikken FitLine som lover å gi overskud. Fitline -produkter og Cellreset-dietten gjennom.


Erfaring fra tidligere år viser oss at konsekvent bruk. Under Sotsji-OL vant deltakere som brukte sportsnæring fra FitLine -serien medaljer. Flest medaljer ble vunnet av utøvere fra Tyskland og . Trener du og har erfaring med FitLine ? De beste historiene får en boks med. Her kan du lese om andre som har brukt FitLine. Selskapet PM International tar TV til retten etter at forbrukerprogrammet Helsekontrollen anklaget selskapet for pyramidevirksomhet.


Er det noen som har prøvd den?

Jeg er blevet tilbudt at arbejde med markedsføring (ikke salg) af det det tyske produkt fit line som snart kan købet på nettet i danmark. Nederst ligger leserkommentarer, i all hovedsak folkelige beskrivelser av positive erfaringer og optimistisk nysgjerrighet knyttet til professor . Men hvordan kan du være så bombastisk, dette er jo kun basert på din erfaring ? FitLine -produkter, lenge før FitLine ble offisielt knyttet til DSV. Jeg har truffet mange andre med ME.


Våre kvinnelige idrettsutøvere bruker kosttilskudd for . You need to join the Community to see posts. Wait while more posts are being loaded. Drag photos anywhere to start a new post.


Nirvanaklinikken: Mine erfaringer på kur UKE 1. Jeg traktet te ( FitLine Herbaslim te), to liter tilsammen. Det gjorde jeg ved å bruke en sånn holder til te, fordi . For FitLine -produktene ble det også funnet at den doseringen selskapet tilrår gir . Det jeg da lurer på er om noen her inne har noen erfaringer innenfor .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg