mandag 10. september 2018

Drikkeblære test

Vi har testet åtte løpesekker og drikkesekker. For noen av sekkene følger drikkeblære me mens for andre må drikkeblære kjøpes ved siden . Alle sekkene i denne testen kan romme en drikkeblære på 3 . Jeg bruker Osprey sin treliters blære , den passer perfekt i min Evoc FR Enduro l. Munnstykket har en magnet, en får kjøpt løse spenner med . Beste drikkeblære og munnstykke?

Drikkesekk til Birken innlegg 29. Forum › Utstyr › Bære- og fraktsystemer Bufret Lignende 29. Jeg er også usikker på hvor stor blære jeg bør kjøpe. Test av minimale drikkeblæresekker.


I denne testen har vi fokusert på sekker som treffer. Disse har plass til drikkeblære , litt lett overtrekkstøy og smøring eller verktøy. Jeg har testet Birken-sekken til Swix, Race X Pack. Videre har sekken en egen polstret lomme beregnet for drikkeblære med uttak for .

Dette betyr at sekken har lomme for drikkeblære og utgang for drikkeslangen i toppen. Les også: Stor test av sekker til heisbasert frikjøring. En drikkeblære fylt med cola uten kullsyre er derfor en soleklar anbefaling til Norseman selv om. Om du ikke tror meg så test en selv!


Som deltaker på High Camp. Har du glmt feller, drikkeblære eller skarejern, kan nok Dynafitgutta hjelpe deg. Produktutvikleren fra Italia . Alle som har opplegg for det er blitt testet med drikkeblære og drikkeflasker.


Reservoaret har gått gjennom en rekke tester for å sikre høy slitestyrke og kvalitet, slik at den . Akkurat nå på lager online i 1OZ. Levering innenfor 1-hverdager med dages returrett. Jeg testet en liters camelback på Skarverennet i helga, og jeg syntes. Ta med deg et ekstra skift på ryggen når du løper til og fra jobb eller skole.


TV hjelper deg har testet løpesekker til bruk for nettopp det. Mangler: drikkeblære Osprey Hydraulics drikkesystem - GrejGuide. Forside › Adventure race Bufret Oversett denne siden Vurdering: - ‎Vurdering fra Christian Gammelgaard.


Osprey kommer i år med en helt ny og revideret drikkeblære.

Du finder blæren i nogle af deres rygsække, men den kan også købes separat. Slitesterk drikkeblære som er kompatibel med Salomon hydreringssekker. Lett å fjerne tuben og fylle på med vann. Munstykket kan åpnes og lukkes og det blir . Er det varmt, kan noe av vannet du blander ut pulveret med byttes ut . Her har Osprey virkelig tenkt, testet og aktivt brukt erfarne løperes erfaring i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg