mandag 27. april 2015

Biltema lakksprøyte

Legg til i innkjøpslisten. Dyse og nål av rustfritt stål. Servicesett med skiftenøkkel, filter, børste og pipenøkkel medfølger. Grei lakksprøye til en billig penge!


Bilpleie, dekk og styling.

Jeg skal lakke litt på bilen, og trenger en lakksprøyte. Noen som har erfaring med denne lakksprøyta og kan si litt om den? Biltema , så hvorfor ikke? Tips til god gelcoat sprøyte ? Billig og brukbar lakksprøyte ? Flere resultater fra baatplassen. Er det noen som har eller har prøvd biltema sin proff sprøyte?


Tenker på den med overliggende kopp.

Kjøpte en i dag for å se om de var . Hvor stor kompressor må jeg ha for å drive en ok lakksprøyte osv. Karosseri, lakk og bilpleie: er denna argaste lakksprøyta på biltema noe bra? Jeg trenger en billigt lakksprøyte til å grunne og lakkere motorrommet mitt. Vannavskiller får du ihvertfall kjøpt kjøpt for kr. Ferdig pusset, tenker jeg sprøyte slipegrunning med en billig lakksprøyte med dyse.


Og det er for å lakke bilen under. Av støpegods med glideskinne av metall og håndtak av tre. Har nå gått til verks og skal lime molton med lakksprøyte på luft. Problemet er at jeg bare får luft.


Opbevar manualen sammen med maskinen, så du har den til fremtidig brug. De oppgir den til 3watt. Dette er 8watt mindre enn maskinen vi . For store prosjekter som hele biler anbefales det å bruke lakksprøyte da dette er mer bekvemt og man unngår håndkrampe.


Enten en profesjonell type hvor man . De har ei blå lakksprøyte på biltema til ca 3som de kaller for proff.

Den har overliggende kopp og forskjellige dysestørrelse du kan kjøpe. Brukt Lakkering masker stk og lakksprøyte ( biltema ) til salgs i Tromsø - Lakkering masker stk og lakksprøyte ( biltema ) publisert av kai ivar ditlefsen i Tromsø.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg