fredag 28. august 2015

Bengalakk spray biltema

Ved behov vri den fremre (gule) delen av munnstykket for å kunne påføre loddrette lag. Vent 2-minutter mellom lagene. Ekstra strøk kan påføres etter 15–minutter. Se alt av Olje, lakk og spray.


Budsjettmale en gammel bil - Bil 7. Kabinetter og modifikasjoner 13.

Tips til produkter som fjerner rust under bilen! Var det dårlig dyse på sprayboksen ? Ska lakke noke lite (vinsjen min) i samme farge som bilen. Og ikke skriv slike useriøse innlegg som biltema lakken er drit dårlig. Malte selv ramma på moppa, et strøk spraygrunning og to tjukke strøk . Jeg har lakkert tre motorer med Bengalakk tidligere, og fått et greit nok resultat. Brukte 1komp zinkgrunning fra biltema , samt 2komponent pu lakk, . Bengalack , etter grunning med zinkspray fra BT.


Men jeg tror faktisk resultatet vil bli bedre med malingsrulle en sprayboks.

Mangler: bengalakk Bengalakk spray biltema – Dusjkabinett med badekar for barn ellero. Ditt søk på bengalakk ga treff i kategorier. Bilpleie › Maling og lakkBufretLignendeRist boksen godt før bruk. Boksen bør holde en temperatur på.


I og med at biltemas versjon er så mye billigere så går det jo an å prøve? Nå har jeg prøvd både spraymaling og spraylakk , men har best erfaring med maling. Biltema sin spray har jeg brukt mye av. Kaldgalvanisering på sprayboks kan man kaste dit peppern gror. Vi snakker om Plasti-dip, som er gummibelegg på sprayboks.


Ger en skyddande beläggning av zinkfosfat. Bland litt bengalakk i Ovatrolen, du vil bli overrasket over effekten og ikke. De oppgir den til 3watt. Dette er 8watt mindre enn maskinen vi . Antar at det er 1k klarlakk de har på biltema , ville heller spandert 200. Spraylakk fra biltema , eller skal jeg smøre på?


Et par strøk murmaling, metallakk eller spray gjør susen hvis du trenger en rask fornyelse av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg