fredag 14. august 2015

Steamer klær

En liten plastbeholder som sitter på. Den varme dampen gjenoppretter fibrene i tekstilene, slik at plaggene kjennes som nye. Med en steamer kan du friske opp klærne dine raskt og enkelt, unngå unødig vask og pleie delikate plagg uten å risikere brennmerker. Denne håndholdte tøydamperen er perfekt å ha når du trenger å gå over tøyet i siste liten eller stryke klær som krever litt arbeid. Rask, lett å bruke og velegnet.


Philips SteamGo Plus.

Dampstasjon Steam Works (SWP02). Kraftfull damp som glatter ut rynker og legg på de fleste klær og tekstiler. Raskere og enklere enn stryking uten. Steamer - kast strykejernet en gang for alle. Jeg kjøpte meg noen fine skjorter skjorter dama i butikken brukte en steamer på de.


Hun sa at man fikk kjøpt en liten sånn reise steamer på . Jeg stryker omtrent ingen klær , men trenger også en damp steamer eller hva det heter til noen litt krøllete gardiner, så mottar gjerne tips :). When I used to work in the clothing store I loved using the .

Der er et høydejusterbart stativ for å henge . Vil du ta godt vare på klærne dine, damp de! Fresh de opp og rett ut alle skrukker med hjelp av litt damp. Fjern skrukkene lett i tøyet med en av våres profesjonelle steamers. Ring gjerne til våres SuperSellerS team.


Håndholdt tøydamper for effektiv og rask stryking. Skrukker og bretter på klærne rettes enkelt ut ved stryking mens de henger. Med sin eksklusive matte finish og børstet stål fordeler den dampen jevnt over stoffet slik at alle rynker effektivt forsvinner.


Kompakt steamer som glatter ut plagg og gjør dem krøll- og rynkefrie, samtidig som. Dere er jo mange som holder på med klær og stoff og slikt så noen av dere har kanskje det jeg letere etter. Jeg ønsker meg en steamer til klær , så jeg kan . Interiør og klesbutikk på Stabekk med over års lidenskap til unikt interiør, klær , smykker og tilbehør. Steam alt fra delikate silkeplagg til kasjmirgensere . En steamer har stått så høyt på listen, at jeg har spurt flere av butikksjefene på.


Klærne blir frisket opp, og den varme dampen gjør at fibrene i . Smidig, håndholdt steamer ! Hold klærne dine i god stand med denne praktiske dampvaskeren fra Menuett.

Ta vare på dine klær med stil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg