fredag 16. juni 2017

Skumkanon test

Du får også en skikkelig bil, framfor jallaplast, og de enkleste . Vi har funnet vår favoritt! Skumkanon - Nybegynner innlegg 6. DCN tester såper i Foma skumkanon - Test. Foretrekker du sjampo rett i bøtta, har vi en test.

Ettersom jeg har Kärcher så bestilte jeg den de har, og har så vidt testen den. Du mener at du kjøpte Karcher sin egen skumkanon ? Test av skumkannon fra Bilpleiekongen: Bilen klar til vask. Chemical Guys skumlegger er laget for bruk med høytrykkspylere på over . Det beste er en såkalt skumkanon som settes på høytrykkspyleren,.


Kjente merker er som regel greit, alternativt les deg opp gjennom tester. Jeg selger skumkanoner , sandvaskere, overgangsadaptere, dyser (turbodyser og andre vaskedyser) . Skum er i vinden som aldri før når det gjelder vask av bil.

Skum gjør ikke bare at du får utnyttet såpen bedre. Velg riktig skumkanon for skumvask av bil. Vi guider deg gjennom de tre hovedprinsippene for skumlegging, når du skal vaske hele eller deler av bilen.


SKUMKANON MED TOPP YTELSE! Polar blast er Ph-nøytral og vil ikke. Vi er stadig på utkikk, samt tester nye produkter for å tilby våre kunder det beste på markedet . Vitenskapen og test av såpenes vitenskapelige egenskaper bryr ikke vi. Testvinneren holder bilen ren i en uke!


Les tester og omtaler før du skal kjøpe på nett. Specs: Adapter, Kärcher K Kärcher K. En skumkanon är inte bara en skumkanon. Här visar vi dig hur man blandar rätt från vilken skumkanon du har och vilken högtryckstvätt. Jeg bare heller shampoo direkte i skumkanonen uten å blande den med. Alle produkter som selges i nettbutikken er testet og godkjent av oss.


Master pluss-maskiner inneholder den største utstyrspakken med terrassevasker, skumkanon , zommlanse med mer. Ekstremt drøy, veldig godt skum, god glid for å unngå vaskeriper og så lukter den nydelig av kirsebær.

Shampooen kan også brukes i skumkanon , men den har i. Den er fornyet og forbedret siden sist vi testet den, og heter nå Heos HS2. Sammen med batteripakken Go Pack blir den dessuten bærbar! Vi kan ikke finne produkter som samsvarer med utvalget. Pink ble i utgangspunktet laget for bruk i skumkanon , men er også suveren å bruke til såpeblanding i bøtte. Pink er en selvskreven gjest ved alle . Hei er det noen så har kjennskap og har testet.


Bruker selv en blanding av maxisuds og surfex i skumkanonen min. Det finnes ulike standarder for hvordan testingen skal utføres, men Europastandarden (EN) er den vanligste. Testing i henhold til EN-standarden skjer i tre trinn:.


Jeg driver og tester og forandre på ting hele tide nå men jeg følger nøye. Uansett, med en skikkelig spyler og skumkanon gleder jeg meg til .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg