mandag 30. november 2015

Cav vannutskiller

Kombinert dieselfilter og vannutskiller. Leveres med klart glass for kontroll og tappeskrue under. Nippel for Lucas CAV vannutskiller.


CAV sitt velkjente filterhus, med glass i bunn for avtapping av vann. For mindre motorer, og grov filtrering. Hei alle sammen Noen som kan hjelpe meg med en slik eller hvor jeg kan få tak i deler, skruen til og tappe vann røk av når jeg skulle sjekke .

Skal skifte Delphi vannutskiller filter - må jeg lufte. Flere resultater fra baatplassen. Reservefilter for vannutskiller Lucas CAV 296. Stort lager med rask levering og Prisløfte. Ypperlig for både bensin og diesel.


Filterholder komplett med filter CAV. DRIVSTOFF FILTER FOR SLANGE. Det består av en aluminiumsbrakett, filter og glasskopp i .

Det tar ti pakninger og . Det er mye arbeid å skifte et slikt filterelement. Volvo Penta: All engines with CAV filter Perkins: 4. Eks mva: kr 1Inkl mva kr 200. Lang type CAV vannutskiller. Passer alle CAV utskillere med kort filter. Vannutskillerfilter for CAV vannutskiller.


Få spin-on drivstoffilter på din CAV holder. Med eller uten vannutskiller. Når du skifter disse filterelement er det mye arbeid. Da jeg observerte sprekker i plastglasset på undersiden av vannutskilleren , bestilte jeg nytt. Kjøpte derfor en helt ny vannutskiller ( CAV 296).


Den tullingen som fant opp det vannutskiller filteret som sitter i småbåter. CAV Type - Drivstoff-filter. Lagerbeholdning nettbutikk : . Søk på CAV eller Lucas 296.


På lagerSendes omgående, Listepris.

Go to the productFind similar products.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg