onsdag 11. november 2015

Kompressor til lakkering

Kjøp av kompressor - hvilken? Hus, hage og oppussing 22. Kompressor til lakkering - Teknisk - Bimmers. Forum › Teknisk › Teknisk Bufret Lignende 28. Skulle ha lagt på grunning(på kaross) og lakkert bilen inni hjemme.


Iwata kompressor B21 2stegs, sylinder, beltedrevet 400V.

Jeg er på utkikk etter en kompressor som jeg skal bruke til punktsandblåsing og lakkering. Det er for det meste små områder, alt fra små . Spørsmål om bruk av lakksprøyte - Eksteriør innlegg 24. Valg av kompressor - Småprat innlegg 25. Alt om Ford › Karosseri, lakk og bilpleie Bufret Lignende 24.


Kalla utstyr e trenge mer enn kompressor , lakksprøyte, lakk , slange og . Diverse spørsmål om Lakkering ? Hvilken kompressor til sandblåsing? Kjøpte meg en kompressor på biltema for ,- kr.

Har snusket litt rundt på om denne er brukbar for sandblåsing og lakkering av feks . Skal på ingen måte påberope meg noe lakk - kompetanse. I mitt tilfelle brukte jeg en billig kompressor med kap. Kunne tenkt meg å lakkere opp Ulven igjen, helst uten kost og rull. Derfor vurderer jeg å kjøpe tilstrekkelig stor kompressor og et oppsett lakksprøyter. Hvor stor kompressor må jeg . Jeg ser ikke for meg å lakkere hele . En god allround kompressor som går på enfas 230V.


I beskrivelsen anbefaler de denne til lakkering og sandblåsing, som vel krever mer luft, . Vi fant en elektrisk Gebe kompressor i garasjen til en gammel slektning. Det kan være fristende å gå til innkjøp av en rimelig kompressor , slik som for . Har planer om å lakkere en bil, og trenger å vite hva som trengs til. Luftverktøy, lakkering , sandblåsing.


Høyeffektive, stasjonære skruekompressor fra til kw, kan leveres single eller . Muttertrekker, lakkering , rengjøring, sandblåsing og luftfylling. Profesjonell reimdrevne stempelkompressorer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg