mandag 9. februar 2015

Sitronvann oppskrift

Alle burde elske sitrojvann. Men det er bare å legge seg flat og innrømme at man ikke har hatt fjerneste anelse om hvilken vidundermiddel sitronvannet er. Sjekk denne oppskriften på sunn ingefær- og limeshot! En måned med vidunderkuren sitronvann har passert.


Har jeg blitt den superkvinnen jeg ble forespeilet?

Drikk lunkent sunt sitronvann hver morgen. Enkelt og sunt med sitron. Varmt sitronvann gjør susen.


Når du står opp om morgenen skal du straks ta et glass varmt vann, og ha i 5-dråper sitron (omtrent en teskje). Sitronens mange helsebringende egenskaper har vært kjent i århundrer. De to hovedegenskapene er dens antibakterielle virkning og dens . Vann, sukker og sitron kan justeres etter smak.


Kan vann med ferskpresset sitron føre til renere hu vektnedgang og bedre fordøyelse?

Se hva ernæringsfysiologene svarer. Jeg fikk et tips om å drikke kokt vann med ferskpresset sitron i hver morgen for å rense opp og klargjøre systemet. Dette har jeg gjort hver dag . Denne kickstarter både magen og dagen! Idag lager jeg en ny batch.


Det er ikke måter på hva sitronvann skal være godt for:. Man kan lage sitronvann varmt eller kaldt. Det er mange gode grunner til å starte dagen med sitronvann.


Her får du oppskriften min:. Alt jeg bruker til søt og sunn bakst – med oppskrifter. Etter å ha sett denne lista kommer du til å drikke sitronvann hver eneste morgen før frokost! En bit sitron i vannet gjør det litt mer spennende. I tillegg er sitronen rik på vitamin C. Honning styrker immunforsvarer og lindrer sår hals.


Du trenger ingen oppskrift , så dette er egentlig bare et . Er det sunt å drikke sitronvann ,eller er det bare et gammelt kjerringråd? Kanskje hjelper den deg med å .

Bruk mynte og sitronmelisse til pynt og mer smak. Spiselige blomster kan brukes til pynt ved å fryse dem ned i isbiter. Urter og sitron eller limeskiver kan også . Ingefærshot er styrkedrikken som smaker godt og gjør godt.


Her i form av en forfriskende te med sitron og lime. SITRONLYKKE: Har du smakt en sitron fra Sicilia, vet du at ingen lager bedre sitroner. En sitron er ikke bare en sitron.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg