onsdag 25. mars 2015

Clutch tar langt inne

La oss bare gå rett på sak. En clutch som tar langt ute er veldig ofte slitt og må som regel byttes i løpet av ikke altfor lang tid. Tenkte ikkje meir på det men idag så reagerte eg på det samme, samt at clutchen tar veldig langt inne. Beveger foten så vidt ut fra golvet så tar. Alle nyere clutcher er selvjusterende.


Når den begynner og ta langt ut på pedalen er det like før den slurer.

Pa tide og skifte clutch lammelene. Clutchen tar langt ute innlegg 22. Flere resultater fra bimmers. Trenger hjelp til forklaring.


Forum › Diverse › Bil og motor Bufret Lignende 4. Plutselig en dag, merket jeg at clutchen tok unormalt langt inne , brukte. Det er slik at tegnet på utslitt clutch er at den tar lengre og lengre inn. Discovery Forum innlegg 16.

Tung clutch pedal - Defender Forum innlegg 9. Hvordan merker man at clutch er slitt? Motor, trafikk og maritimt › Bil › Teknisk og trimming Bufret Lignende 13. Foresten så blir motorlyden annerledes når jeg slipper clutchen i fri, men tar jeg den inn igjen blir lyden borte. Er en litt sånn dure lyd om jeg . Har tidligere hatt problem med at clutchen ikke tar i nesten,er ikke noe. Kan det være Mastersylinderen?


Merker litt antydning til skrap i 2. Justering clutch innlegg 2. Alfa Romeo › Teknisk Bufret 12. Kan master sylinder være synder? På min og alle andre 9jeg har kjørt så tar clutch langt ute.


Skal nesten ingen berøring til før den begynner å slure. Ved påfølgende trykk tar den fortsatt langt nede. Ved å holde pedalen inne ved start av motor synker den ganske raskt til bunns.


Lukter det svidd clutch etter at du har kjørt? Men det har tydeligvis ikke gått så langt på bilen din ennå.

Tar den langt inne , er cluchen ok, og ikke slitt. Ikke at det er noe galt med min clutch , men den tar litt langt ute og har begynt å. Det tar tid å lufte klutsjen skikkelig så en trenger mye tålmodighet. På tide å bytte clutch , eller kan det være noe annet?


Om jeg starter motoren med 1. Den slurer ikke, men tar veldig langt ut på pedalen! Komplett umulig at den kan ta .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg