fredag 20. mars 2015

Tette lekkasje radiator

Og så var det lekkasje , er ikke sikker på om det var de eller noen andre som var. Hvis det er i registeret (midt i radiatorern ) så funker mekonomen tettemidler. Den ene gangen var det lekkasje i varmeapparatet, den andre gangen i radiatoren.


Når det gjelder tettemiddel for radiatorer , er jeg litt skeptisk. Det kan sikkert gjøre jobben, men de få gangene jeg har brukt det, har det ikke .

Men før rørleggeren kommer, skal du ha stoppet lekkasjen. Vi kjøpte en pakke Leak-Fix, som er beregnet til å tette blant annet radiatorer , og smurte det på de . Jeg skulle bare tette en enkel lekkasje i motorrommet, men hele varmeanlegget . Bilen kokte over en dag og jeg fant ut radiatoren lekker på de nederste hjørnene. Prøvde meg med radiatortett. Kjøling - Vann og ekstrem.


Tetningstoff til radiator - erfaringer?

Land Rover › Land Rover generelt Bufret 16. Men om man bruker middel laget for å tette radiatorer eller om man bruker egg. Radiatortett - Funker det? Kjemisk metall til å reparere hull i alu deksel?


Skader ikke pakninger og gummmislanger. Innholder også rustbeskyttende . Martins Super Sealer brukes primært til å tette alle slags lekkasjer i lukkede. Stopper og tetter alle lekkasjer i kjølesystemet uten å tette radiatorcellene eller skade ømtålige deler. Rist flasken godt før bruk.


Kan brukes sammen med glykol. Kommer jo litt an på hvor lekkasje er også da. Hallo Jeg har hatt en liten lekkasje i noen pakninger rundt varmeveksleren.


Siden det er bortimot umulig å få av skruene til lokkene på endene . StopLeak tilsetningen vil sirkulere i motoren og kunne tette mindre lekkasjer i kjølesystemet. Omega 1er et universalt tettemiddel for radiatorer og andre. Ett-stegs løsning for å tette lekkasjer i ødelagte topp-pakninger.

Kan også brukes for å forhindre fremtidige lekkasjer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg