onsdag 30. november 2016

Ikea bokhylle billy

BILLY bokhylle er en moderne suksesshistorie – og ikke uten grunn. IKEA BILLY Bokhylle med vitrinedører. Justerbare hylleplater kan tilpasses.


BILLY passer godt på tingene du er glad i. IKEA STOCKHOLM Settbor sett med stk.

Hylleplatene er justerbare slik at du kan plassere alt fra stor kunst til små personlige detaljer. Smalere hyller lar deg utnytte. Overflaten er naturmaterialet trefiner. Det finnes mange som modifiserer - eller hacker - Ikea -møbler, men det er en helt annen sak.


Finn beste pris og les anmeldelser - vi hjelper deg å velge rett. SIDE2): De fleste av oss har et møbel fra IKEA i hus. Ansvarlig: Linn Kristensen. Tenker å kjøpe sånn ekstra hylle og sette på toppen, så hyllene når helt . Formgivaren och skaparen är Gillis .

Når du skal gjøre det samme, er det bare fantasien . Etter å ha vært på IKEA to ganger på to dager og skrudd og sliti med de nye møblene mine mens jeg spekulerte om hva jeg skulle velge å . Dette er produktene du kan kjøpe: Klikk på lenkene for å lese mer om produktet hos Ikea. Oftast används den som bokhylla , men har du tänkt på att den kan användas till mycket annat? Billy Bokhylle brunsvart b. Ha som enskil kombinera med flera, styla med eller utan . En effektiv måte å forandre romfølelsen på er å male både hylle og vegg i samme.


Hoho, nå har jeg satt opp en billy bokhylle MED dører helt selv. Jeg klarer å sette sammen alt av IKEA -møbler selv, men av og til er det greit . Den karakteristiske bokhyllen . Kjøpte billy bokhyller for noen år siden til hytta og nå har vi kjøpt oxberg høye dører. Men skruene er for tynne til billy hyllene. Marcus Engman har fått IKEA inn med morsmelken. Hyller jeg fant i butikken var alltid for dype ( IKEA : 28cm).


Hver hylle har bredde 73cm, høyde 23cm og dybde 15cm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg