mandag 28. november 2016

Quick bengalack biltema

Bruksanvisning : Rengjør flaten grundig. Rist boksen godt før bruk. Rask og enkel rustbeskyttelse, grunning og toppstrøk i ett produkt! I tillegg kan produktet blandes i all verdens farger.


Så man skal holde seg unna biltema -lakk? Har brukt Colorworks, quick , og spesialblandet lakk fra Bang og .

Rapporter et annet bilde Rapporter det støtende bildet. Her finner du våre aktuelle tilbud. Bruk en hundrings ekstra på kvalitets lakk, jeg har benyttet . Pass på å lakkere når det blåser skikkelig, kjøp Quick -produkter og still deg i. Quick Bengalack – Universallakk, Metallgrunning Rett på rust. Er jeg heelt på viddene eller er Quick lakk og Montana maling?


Quick -lakken er gnaske kresen på at du bruker riktig primer til den, . Mener også at Quick er bedre enn Bengalakk ! Den er billig og helt grei.

Da bruker jeg alltid billakken fremfor hobbylakken for da er det mange flere . Quick spraylakk blir anbefalt fra min side, den går bra på Metall,plast og. Biltema sin spray har jeg brukt mye av. Bengalakk , eller var det omvendt, eller var det kanskje Quick som . Ger en skyddande beläggning av zinkfosfat. Dette fargekartet viser et utvalg fargemuligheter og idéer til gjenstander som kan fornyes med Quick. Nytt, gammelt, rustent, slitt eller bare bortglemt . Mangler: biltema Emaljelakk til gammeltraktorn - Traktorbygda bygda.


QUICK BENGALACK UNIVERSALLAKK. Vi har bare jobbet med BILTEMA HAMMERLAKK Sølv og Mørk Blå fargene. Quick Spraylakk er emaljelakk og maleverktøy i ett.


Sprayen tilbys i en rekke farger og spesialprodukter, blant annet spraylakk til felger, . Arcanol som er helt matt, og Bengalakk som er helt blank :). Har lakkert to glassfiber robåter med bengalakk og sånn skum rulle. Derimot en gang når jeg brukte Quicklakk fikk jeg problemer, den krympet og sprakk. Brukte det billigste og beste alternativet BILTEMA topcoat som er .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg