fredag 24. februar 2017

God lukt i huset

Det er ikke så vanskelig å få det til å lukte godt hjemme. Med disse enkle og smarte triksene vil det lukte godt i hele huset. Hvem ønsker ikke å komme hjem til et hus som lukter godt?


Blomster med duft er også en fin måte å få ekstra god lukt i huset. Blir det ikke litt kvalmende med duftlys-duft i huset hele tiden? Colony Reed Diffusers Powder Fresh bruker jeg på som godlukt badet,men .

Flere resultater fra forum. Hus og hage innlegg 12. Bufret Dette er dufter til bruk i hverdagsrom, ba skap eller soverom. NhpOZ Luftfrisker til hjemmet, duftfrisker, god lukt i. Synes none har så god lukt i huset og hører at de bruker luktelys, luktelampe ( som de putter luktpulver i og lys under). I tillegg tl at jeg er nøye . Har lukten av gammelt søppel, mugg eller svette satt seg i hjemmet?


Fortvil ikke, du kan fjerne vond lukt ved hjelp av bakepulver! Alle synes det lukter så godt i huset hennes, nå forteller hun hemmeligheten.

Det finnes mange typer luftfriskere som gjør at huset får en friskere duft, men . Jeg synes det lukter så fælt i huset vårt. Hva gjør folk for å få det til å lukte blomster i sitt hjem, hos meg lukter det gammelt, stekeos og matrester, enda vi er flinke . Strø litt vaskepulver på gulvet, sug det opp med støvsugeren. Da kommer det ut fra luften bak, og det gir en ufattelig god lukt , som jeg kan . Ekle og vonde lukter i huset ? En ting er å fjerne flekker , men hvordan fjerne det du ikke ser? Den er en naturlig luktfjerner i at den absorberer lukt i stedet for å dekke den over , god som fettfjerner, dreper mugg, virker desinfiserende, . Lukt i bolig blir raskt et . Gavetips: GODLUKT TIL HUSET. Jeg er kanskje litt over gjennomsnittet glad i duftlys.


Og jeg vet at det er en god del som overhodet ikke er det. Hva en familie spiser, påvirker lukten i huset - gjennom hver persons. Det gjelder å holde en god balanse i bakteriefloraen, mener forskerne.


Merkbar lukt kan være en indikasjon på for stor belastning av kjemiske stoffer i. I nye hus får man sjeldnere problemer med muggsopp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg