mandag 13. februar 2017

Hvordan pusse opp brannmur

Pusser opp kjøkkenet og har denne lille murveggen som jeg vil ha den. Jeg har en pusset teglsteinspipe m brannmur der ovnen er tatt vekk. Vi skal pusse opp i et rom hvor det er pipe (eller heter det brannmur ?) i det ene hjørnet.


I dette huset står pipa midt i huset. Løsningen er å påføre ny puss utenpå teglsteinsmuren, forteller murer . Slik pusser du opp peisen.

Heldigvis er det ikke vanskelig å rette opp. Kommentarer til hvordan redaksjonen har løst saken på, tips om . Pussing av vegger kan foregå på mange forskjellige måter. Vi guider og veileder deg til hvordan du pusser veggene dine med et flott resultat. Se hvordan ting ble gjort.


Og pipen står slik plassert at de ikke har funnet ut hvordan de kan ha et ildsted. Et godt alternativ til den tradisjonelle brannmuren. Jeg holder på å pusse opp et soverom i mitt gamle sommerhus hvor der er en brannmur. Denne har vært sparklet og malt i sin ti men nå er .

Vi skal male veggen som kommer bak der peisovnen skal settes opp. Denne veggen er i mur - og er pusset så den har en grov(t) . Har du en vegg av betong eller murpuss som skal helsparkles? Følg vår enkle guide til hvordan du selv. Har en del spm på forhånd: 1. Angående maling så er det akrylmalinger som best tåler varme fra ovn uten å sprekke opp. Hvordan skal jeg vaske den?


Den kommer opp mitdt i stua, slik at alle sidene på pipa er synlig. Hvis peisen blir for hvit, lyser den opp i rommet og skiller seg ut fra resten av. Jeg lurer på flere ting, så jeg lister det opp i punkter: 1. Trenger noen illustrasjoner eller en god forklaring. Inspirasjon til å pusse opp stuen.


Vurderer du å pusse opp stuen hjemme? Her er noen trender du kan la deg inspirere av. Muren har murpuss på hovedsiden, men den er malt med strukturmaling. Ofte kan det derfor være tilstrekkelig med 1-sjiktspuss i tykkelse .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg