tirsdag 18. juli 2017

Hvordan sjekke trumf saldo

I Trumf sparer du Trumf -bonus i dagligvarebutikker tilknyttet Trumf og . E-post, mobilnummer eller kundenummer. Lurer du på hvor mye du har spart i bonus siden du ble Trumf- og KIWI. Trumf - saldoen er det du har innestående nå, mens total opptjening viser . Med Trumf Visa-kortet i hånden vil du ha enda større muligheter til å spare.

På denne siden kan du når som helst logge inn og sjekke din Trumf -bonus saldo. Med kontonummer og Kontofonkode kan du selv overføre penger, kontrollere saldo og de siste bevegelsene på kontoen. Du kan ringe Trumf Visa Kontofon. Kundene har over 7millioner trumf -kroner til gode på sine bonuskort.


Nordmenn har til sammen 7millioner kroner innestående på sine Trumf -kort. Men har du Trumf -kort, bør du kanskje sjekke hvor mye du har . Ble desember litt dyrere enn planlagt? Da kan det være lurt å sjekke Trumf - kontoen din.

Trumf -kundene har nemlig hele milliarder kroner . Hva er Trumf , og hvordan kan man få og bruke Trumf -bonusen? Mangler: sjekke Dagligvarer: Kiwi-kunder har 3millioner i Trumf-bonus til gode. Det ligger mange julegaver og venter på Trumf -kontoen til våre kunder.


Coop - om du er medlem der. Har du sjekket Trumf -kontoen i det siste, spør Kiwi i ukens nyhetsbrev. Her er en guide til hvordan du enkelt kan spare Trumf -bonus på kjøp i nettbutikker. Jeg har fra gammelt av registrert Trumf på Visa-kortet mitt. Får ikke noe mer svar enn at de sjekker saken.


Som Trumf -medlem får du hele øre per liter i bonus fra første liter drivstoff på alle betjente Shell-stasjoner i Norge. Les mer om hvordan du enkelt kan spare . Må jeg være Trumf -medlem for å få bonus? Hvordan får jeg redusert kredittgrensen på mitt kort? Jeg ønsker å søke om kortet, hvordan går jeg frem? Bruker du Trumf -kortet i butikker som Kiwi, Meny, SPAR osv.


EB poeng da min saldo ved en feiltakelse ble overført.

Var slik sist hvertfall, glemte å sjekke hvor fort det gikk denne gangen. Sjekket litt rundt på sas. Du kjenner helt sikkert Trumf , og SAS EuroBonus og Norwegian. Når jeg handler på nett sjekker jeg dessuten alltid om nettbutikken . Spar Trumf-bonus når du handler hos oss!


Med SMS-tjenester og varslinger kan du enkelt sjekke saldo , overføre penger og godkjenne e-faktura.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg