onsdag 14. februar 2018

Norgesglass lykt

Vår oppladbare Norgeslykt passer perfekt på bordet når du skal sette stemningen. Norgesglassene vet å gi kreativiteten en sjanse, og det gjør . Toppen av metallringen er utstyrt med en oppladbar og soldrevet lyskilde som . Glassene med sin karakteristiske Norge-logo, . Vi tilbyr stor bredde av gaver, bryllupsgaver, kjøkkenutstyr og mye spennende for enhver. Inni ligger en dekorativ gjenstand.

Bilde av LYKT GRÅ NATUR STOR. PORSGRUNDS PORSELÆNSFABRIK NORGESGLASS. This Pin was discovered by Elisabeth Hundsnes. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest.


Jeg er stor fan av norgesglassene,syns de er fine i form og . Vi synes resultatet ble superstilig! Lyslykter av norgesglass ! Sånn ble de til slutt, og jeg brukte ca min på hver lykt tenker jeg !

La noen småstener i bunnen av glasset, og satt i et telys! Ble en søt og enkel liten lykt. Sjarmerende jul: Sjarmerende norgesglass. Det går stadig fremover, og nå er jeg endelig ferdig med en ny lykt som jeg laget. Jeg måtte bare vise frem, for den ble jo så fantastisk fin :D . Jeg har brukt Petunia bomullsgarn og.


Håper det var sånn noenlunde forståelig,. Stort norgesglass - lykt med frostet effekt, fattigmannsølv og tekst. LED lyslenke med AA batterier. Når det er høst synes jeg det er ekstra koselig å tenne lys.


Finner stadig fine lykter rundt omkring på butikkene. Miljøvennlig: designet på julekulen fra Porsgrunds Porselænsfabrik. Trenger du tips til hengelykter i glass, tar du norgesglass , legger vekk det lille glaslokket, stikker tre hull i sett skrulokket av metall . Bli kjent med det brede solcellebelysnings-utvalget vårt.


De er enkle å installere, billige i drift og lyser godt opp i mørket - solcellelampene våre. Lykt : Legg fine steiner i bunnen av glasset og legg så i et telys. Laget en lyslykt av et norgesglass idag.

Glasset er malt med hvit gesso med litt slurvete strøk. Det gir den rette look som gjør at det skinner . Maritim koselig sommerlykt i tre med glass-sylinder inni. Vi fikk ideen til lampa på Moods of Norway i Trondheim.


Der har de mange norgesglass som henger i ulike høyder i taket. Vi ville ha den enkel, og bruke .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg