tirsdag 13. februar 2018

Vasken lekker

Enten du har et lekkert drømmekjøkken eller et mer slitt oppussingsobjekt, så kan du oppleve at kranen begynner å lekke. Mellom utslagsvasken og rørene er det en rund pakning (se vedlagt bilde) som nå har begynt å svette når jeg jeg tømmer vann i vasken. Lekk i avløp - plastgjenger 28.


Det lekker under vasken på kjøkkenet mitt. Fellesforum › Anonymforum - Skravle Bufret 1.

Har jeg noen rettigheter her? Van(n)vittig irriterende altså! Men hva hvis skaden allerede er skjed og vasken er potte tett? Hvis det lekker , skal man ha en fagmann til alt. Hei Jeg har en liten lekkasje mellom selve sluket og vasken.


Dette er en eldre vask , så vet ikke om det er mulig å få tak i pakninger til dette. Lekker hvis man må fylle vasken med vann over tid. Antar det er trykket ifra dette som gjør det.

Kommer ikke veldig mye om gangen, men vil jo . Er du helt sikker på at det er nedre skjøt som lekker og ikke det kun er der. Jeg har kjøpt en bolig og vasken lekker når jeg bruker den. Burde ikke selger ha opplyst om dette, eller fikset det? Så har nybegynnerne fått sine første vedlikeholdsutfordringer.


Ok, så heter sikkert bad noe annet på . Hei :-) Jeg har en vask i båten som lekker i gjennomføringen (overgangen mellom metall og plast). Problemet er at jeg ikke får demontert dette. Det er lurt å rense vannlåsen under vasken med jevne mellomrom, slik at du unngår tette rør. Røret under vasken var tett, så jeg åpnet vannlåsen for å fjerne hår derfra.


Nå har jeg satt alt på plass, og det lekker ikke så vidt jeg kan se. Det havner en del næringsrikt avfallsvann i vasken , og det kan sette . Vask også under innsatsen med oppvaskmiddel og en gammel oppvaskkost. Sett så innsatsen tilbake på plass og fyll opp med vann.


Få tilbud fra flere leverandører fra Fredrikstad. Vasken på badet lekker ganske kraftig. Vannet kom ikke en gang ut av samme tut, du måtte sette i proppen og fylle opp vasken når du skulle vaske hendene.

Med vask FlexiElectric H blir badet også lekkert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg