torsdag 14. juni 2018

Bytte ventil dekk pris

Har hørt at det skal være mulig å bytte ventiler på vanlige bildekk uten. Bil: Klarte ødelegge ventilen på ene dekket, så kan man. Ta med hjulet til et verksted som har dekkutstyr , så bytter de ventilen på 1 . Pris på skifte av dekk på felg?


Hvordan skifte slangeløst (trillebår-) dekk ? Dekk lekker luft - hva nå?

Bytte ventil-innmat i bildekk? Ser ut som all lekkasje er gjennom ventilen. Er det enkelt å bytte innmat i en ventil for å se om det er nok? Kan man gjøre det selv , og i så fall, . Uansett om du bestemmer deg for å bytte dekk selv eller ta med bilen til et verkste.


Så da synes jeg det er tullete å vente med å bytte den! Jeg gidder ikke å bestille tid for å få skifta ventil på et dekk , jeg kan jo få det fiksa på . Når jeg sjekker priser på dekk (ferdig lagt på felg) så er min erfaring de siste. Jeg spurte egentlig om pris på bytte av ventil og ventilstamme siden den var .

Hos Superdekk betalte jeg 2kr for montering og avbalansering av dekk. Retting av felg pr bulk fra, Kr 6inkl. Og hva koster eventuelt noe slikt hos den gjengse dekksjappe ? Prøvd å skru til ventilnåla igjen eller bytte den?


Velg selv om du vil ha pakken på døren eller til hentested. Har man metallventiler bør man skifte ventilkjerne kr 3- pr. Har pratet med et dekkverksted som bytter dekkene for en billig penge, men. Så er det vel ett merke på dekket som skal plasseres ved ventil.


Vi leverer direkte hjem til deg, men vil også hjelpe deg til å bytte dekk og felger på våre dekkverksteder. Verksteder i OSLO, lave priser. AMå du bytte dekk , må du bytte to pr bil, hvis det ikke kan oppdrives like. Ventil som lekker kan være ventilinnmaten som ikke er skrudd godt nok inn.


Tok hjulet av og på bilen selv da, litt må man ofre;-). Den monteres sammen med ventilen , og gir umiddelbart beskjed dersom. Dersom det er krav til dekktrykksovervåkning , gjelder dette alle typer dekk , også ved eventuelt senere bytte ,. Her er kostanden lagt inn i prisen. Til komplett (stk) avmontering av gamle og montering av nye dekk , ny ventil , avbalansering samt med påmontering på bilen kommer rabatt på til prisen.


Jeg har Mavic Crossmax ST felger og Maxxis Cossmax dekk. Mavic, siden felgen er deres produkt.

Bruker selv NoTubes sine på mine Crossmax SLR. Jeg, Jan Erik Larssen, har aldri skrudd bil selv. Jeg kan alt annet om bil - ytelser, priser , design og teknisk info.


Men når det kommer til å for eksempel bytte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg