onsdag 13. juni 2018

Tette eksos skjøt

Har akkurat sveist inn en ny katalysator på bilen og dette gjorde jeg mens anlegget sto på bilen så det var ikke så veldig godt å komme til alle . Tetting av eksos lekkasje innlegg 13. Flere resultater fra bimmers. Bufret Fått tips om at det skal være en eksos -tape der ute.


Tett med GunGum (fåes på bensinstasjon eller bilrekvisita). Jeg oppdaget en eksoslekkasje da jeg var under bilen i forbindelse med.

Jeg klarer ikke å få tett skøyten mellom cat og resten av anlegget tett. Uansett så kommer noe gjennom, noe som resultere i litt for mye bråk . Den første som skjøter fra der jeg kappet katt, en skjøt som skjøter sammen. Skal du ha skikkelig eksos som er HELT tett må en sveise eller . Du åpner den lille pakken og har ca minutter på å forme, tette og fikse det du har foran deg. Så venter du timer og forbedringen er klar. Få røret byttet med et nytt og nyt et tett eksosnalegg i mange år.


Bilen min har fått frieksos 10. Hjelp ang eksosanlegg rør biltema 2.

Enkel fiks av eksosanlegg ? Se våre prisgunstige eksosanlegg og katalysatorer. Bygger du bil, bør du sjekker våre universale eksosdeler. Har reparert mange eksosanlegg med det. Man kan bruke par tomme ølbokser og glava isoler for å midlertidig tette anlegg f. Klarer du ikke å få det tett med flere lag pakninger?


Benny Christensen er Brooms bilekspert. I Spør Benny-seksjonen på broom. Eksos - Universaldeler - Bil - thansen. Se emne - tetting av eksosanlegget vwbus.


Vil dette tette skjøtene nokk eller er det bare tull. Er vel en skjøt akkurat der? Hvordan får du det tett mellom flexibend og koblinga til canister? Jeg bruker denne til å tette utblåsning på YZ 490-en, den fungerer perfekt.


Biler er som kjent ikke helt tette , så selv en liten lekkasje i eksosanlegget , kan føre til at giftige gasser fra eksosen , slipper inn i bilen. En av de farligste gassene. Mangler: skjøt Marine eksos slanger - Vangbo AS vangbo. Det anbefales å bruke stk.


T-bolt klemmer på hver skjøt , for tett og sikker montasje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg